نما مدرن با ترکیب چوبی در یک خانه بزرگ در اسپانیا

این خانه با نما مدرن در شهری نزدیک شهر والنسیا، اسپانیا، نزدیک زمین گلف، در محیطی ممتاز و آرام واقع شده است. اینجا مناظر و چشم اندازهای عالی را در پس زمینه ارائه می دهد، که همراه با جهت گیری و مورفولوژی طرح، به خانه اجازه می دهد تا در فضای باز روشن و جادار باشد. این پروژه را دیزاین بوم منتشر کرده است.

تمام عکس ها از diego opazo

معماری مدرن سه حجم اصلی سفید ایجاد میکند که کل طرح را در بر میگرد، با اندازه آن سازگار است و عملکردهای اصلی خانه را شامل می شود. عناصر مورد استفاده بیشتر در پس زمینه باقی می مانند و عنصر دسترسی را در پیش زمینه قرار می دهند، که به عنوان یک فیلتر بین خانه و خیابان عمل می کند. به عنوان عناصر مکمل این حجم، حجم های کوچکتر ظاهر می شوند و در حجم های بزرگتر نفوذ می کنند و نما مدرن این خانه را تقویت می کنند.

حجم های کوچکتر حاوی فضاهای خدمه ها هستند و حجم های اصلی را به یکدیگر متصل می کنند تا فضاهای بافر بین هر دو حجم ایجاد شود. محوطه مسکونی در اطراف حجم مرکزی و حجم های محصور آن سازماندهی شده است. این از طریق یک منطقه شفاف، که شامل اتاق نشیمن و آشپزخانه است، توزیع می شود. همچنین به استخر متصل است و به اتاق خواب ، مطالعه و ورزشگاه دسترسی دارد.

همچنین مشاهده کنید نمای مدرن سنگی را در این ویلا در یونان.

مهمانخانه و گاراژ با دو حجم اصلی دیگر به وسیله یک عنصر طولی سیاه وصل شده اند. این نه تنها به عنوان نقطه اتحاد بین آنها عمل می کند، بلکه به عنوان یک ایوان بزرگ متصل به استخر و مناطق بیرونی نیز عمل می کند. دهانه های بزرگ در نمای همه عناصر امکان تداوم داخلی و خارجی را ایجاد می کند و فضاهای روشن بزرگ و تصاویری طولانی در این نما مدرن ایجاد می کند. عناصری که خانه را تشکیل می دهند از نظر میزان اهمیت متفاوت هستند. در حالی که حجم های بزرگتر سبک تر است و با چوب و رنگ سفید ساخته شده است، حجم هایی که به آنها نفوذ می کند عظیم تر است و از پوسته ی سنگ تراشی تیره رنگ تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *