کاغذ دیواری حمام: نحوه نصب آن و بایدها و نبایدها

شروع یک پروژه طراحی داخلی – به ویژه هنگامی که از ابتدا شروع می‌کنید – ممکن است کمی طاقت فرسا باشد زیرا در مورد همه‌چیز انتخاب‌های زیادی وجود دارد. به نوعی حمام ها از دلهره‌آورترین اتاق‌ها برای دکوراسیون هستند زیرا در واقع به دکور و مبلمان نیاز ندارند. اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید چیز شیکی را اینجا اضافه کنید: چیزی مثل کاغذ دیواری حمام.

کاغذ دیواری هایی با طرح‌های پیچیده برای فضاهای بزرگتر مناسب هستند.

گزینه های شما برای انتخاب کاغذ دیواری حمام نامحدود است. به همین دلیل Architectural Digest از متخصصان کاغذ دیواری کمک گرفته است: رکسانا اسلامیه، روبرت مالمبرگ از استودیوی مالمبرگ ، جنیفر متیوس و جولیا او. این متخصصان بایدها ، نبایدها و نکات کلی خود را در مورد استفاده از کاغذ دیواری های جذاب در حمام به اشتراک می‌گذارند.

باید: با یک صفحه خالی شروع کنید

قبل از نصب کاغذ دیواری در حمام دیوار ها را از وسایل خالی کنید و عیوب را پاکسازی کنید.

نصب و راه اندازی می‌تواند مشکل باشد – مخصوصاً وقتی وسایلی به دیوار آویزان شده باشند. “قبل از استفاده از کاغذ دیواری ، همه قلاب‌های حوله، نگهدارنده‌ها، چراغ‌ها، خروجی‌ها، تابلوها و آینه‌ها را بردارید. متیوس توضیح می دهد که اساساً هر چیزی که به دیوار چسبانده شده باشد باید پایین بیاید.

اسلامیه می‌گوید: “دیوارهای تمیز و آماده برای نصب موفقیت آمیز کاغذ دیواری ضروری هستند، اما برای نصب کاغذ دیواری در حمام از اهمیت بیشتری برخوردار است.” هرگونه کثیفی را پاک کنید، همه سوراخ ها را پر کنید. پس از خشک شدن همه‌چیز، پرایمر مخصوص فضای خود را انتخاب کنید. اسلامیه می‌گوید: “اگر از کاغذ دیواری با رنگ تیره یا سیاه استفاده می‌کنید، از کاغذ آستری به رنگ تیره استفاده کنید.”

نباید: مکان را نادیده بگیرید

برای حمام های کوچک، اولویت را در سادگی قرار دهید.

برای انتخاب کاغذ دیواری در حمام چند فاکتور خاص را باید در نظر گرفت. “فراموش نکنید که نور طبیعی فضای شما می‌تواند بر ظاهر یک رنگ خاص بر روی دیوارهای شما تأثیر بگذارد.” اگر نور طبیعی کمی وجود داشته باشد، که در بیشتر حمام ها رایج است، رنگ‌های تیره باعث می‌شود که فضا حتی کوچک‌تر و تیره‌تر از آنچه که هست به نظر برسد. در مورد حمام، سایه‌های روشن‌تر همیشه عاقلانه هستند. “یکی موضوع مهم دیگر؟ قطعاً کاغذ دیواری را در مکان‌هایی که در معرض پاشش بیش از حد آب قرار می‌گیرد ، نصب نکنید. “

همچنین از هر چیزی که ممکن است کمی جسورانه به نظر برسد خودداری کنید. مالمبرگ می‌گوید: “شما می‌توانید بزرگ یا کوچک عمل کنید، اما من توصیه می‌کنم از کاغذ دیواری های خیلی آشفته دوری کنید – مخصوصا در حمام اصلی خود. رنگ های هشدار دهنده و الگوهای پیچیده می توانند باعث ایجاد اضطراب در شما شوند – حتی ناخودآگاه. این چیزی نیست که ما در دستشویی به دنبال آن هستیم. “

شما همچنین میتوانید ترند‌های کاشی‌های حمام را از گذشته تا به امروز از این لینک مشاهده نمایید.

باید: از قبل اندازه گیری کنید

“رول‌های خود را تا ارتفاع و عرض تقریبی دیوارها برش دهید. این به حمام های کوچکتر که مانور در آن‌ها دشوار است کمک می کند. ”

نباید: دقیقا به تعداد رول‌های مورد نیاز سفارش دهید

اسلامیه می‌گوید: «خرید رول اضافی را فراموش نکنید. ” وقتی صحبت از طراحی حمام می شود ، آسیب های بعدی که می‌توانند کاغذ دیواری را خراب کنند باید همیشه مورد توجه قرار گیرد. اسلامیه پیشنهاد می‌کند که هنگام خرید کاغذ دیواری اولیه خود، بسته به متراژ فضای خود، دو تا چهار رول اضافی خریداری کنید. او توضیح می‌دهد: “به علاوه، با نصب کاغذ مقاوم در برابر کپک و باکتری ، می‌توانید عمر کاغذ دیواری خود را افزایش دهید.”

باید: نمونه سفارش دهید

قبل از نصب کاغذ دیواری روی دیوار حمام، نمونه‌ای را بر روی محدوده‌ی کوچکی تست کنید.

یک متخصص مشتریان خود را تشویق می‌کند تا قبل از نصب کاغذ دیواری ، نمونه‌ای از محصول را روی دیوار خود تست کنند، ممکن است آنطور که می‌خواهند به نظر نیاید. او پیشنهاد می‌کند: ” نصب روی قسمت کوچکی از دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری بر کل اتاق به شما اجازه می‌دهد تا تجسم کنید که چگونه یک چاپ یا رنگ خاص در کنار دکوراسیون موجود در حمام شما ظاهر می‌شود.”

نباید: سقف را بپوشانید

از نصب کاغذ دیواری رو سقف حمام پرهیز کنید.

مالمبرگ اذعان می‌کند: “من می دانم که سقف‌های کاغذ دیواری شده در حال حاضر بسیار زیبا هستند، اما توصیه می‌کنم بر روی سقف حمام آن را انجام ندهید.” زیرا که افزایش رطوبت به مرور زمان با کاغذ دیواری حمام شما مهربانی نخواهد کرد. ناگفته نماند، می‌تواند یک محیط کمی تنگ و دلگیر را در اتاقی ایجاد کند که مانند واحه ای آرامش‌بخش قرار است عمل کند. او تشویق می‌کند: “در عوض، رنگ مکمل رنگ را در نظر بگیرید.”


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *