راهنمای سفر به دیدنی‎‌ترین شهرهای ایتالیا

برای قرن‌ها، ایتالیا مقصد ارجح برای سفر اشراف از سراسر شمال اروپا بود. «گردش بزرگ» تمرینی برای برقراری ارتباط با دنیای روم باستان در زمانی بود که اندیشیدن به یادگارهای رومانتیک در حال فروپاشی بود، اوج فرهنگ محسوب می شد. اما این “مسافران بزرگ” فراتر از مصنوعات و ارواح ایتالیا، فکر چندانی به ایتالیا نکردند. برای آنها، ایتالیا – به عنوان یک فرهنگ زنده و تنفسی – مقصد اندیشه بعدی بود.

اما امروزه، مسافران آگاه به دنبال لذت‌های عمیق‌تر از ویرانه‌های (هنوز فریبنده) روم باستان هستند. ایتالیا کشوری متشکل از 20 استان است که هر کدام با افتخار متمایز هستند و آشپزی، معماری، هنر، تاریخ، مد، مناظر و مناظر فرهنگی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. شما همچنین می‌توانید راهنمای ما درباره جاذبه‌های جادویی ایتالیا را مطالعه کنید.

آبروزو (ABRUZZO)

نمایی از روستای دیدنی پونترمولی و رودخانه ماگرا در کوه‌های آپنین، آبروزو.

در سراسر کوه‌های آپنین، آبروزو – منطقه‌ای آرام و تاریخی از پارک‌های ملی و مناظر ناهموار و در حال چرخش – پس از غرب کلان‌شهری‌تر، هوای تازه‌ای دارد. Parco Nazionale D’Abruzzo دومین پارک ملی قدیمی ایتالیا و یکی از غنی‌ترین پارک‌های بوم‌شناختی آن است (هم گرگ ایتالیایی و هم خرس قهوه‌ای مارسیکن در معرض خطر انقراض را می‌توان در آنجا یافت). بعد از یک پیاده‌روی با طراوت، می‌توانید برای اقامت و غدا خوردن در یکی از رستوران‌های فوق‌العاده در Sextantio Albergo Diffuso (روستیک اما با شکوه، و به زیبایی وسیع) توقف کنید. آبروزو با هشت غذاخوری با سه ستاره میشلن در حال تبدیل شدن به یک منطقه آشپزی نیرومند است.

بازیلیکاتا (BASILICATA)

باغ های Palazzo Margherita.

از دریای آدریاتیک دور شوید و وارد منظره‌ای از تپه‌ها و جنگل‌ها می‌شوید. این بازیلیکاتا است، یک قلمرو پنهان در سفر به ایتالیا است که با مناطق شناخته شده کالابریا و پولیا هم مرز است. رازداری در اینجا بسیار مهم است: شهرهای دامنه تپه مملو از خانه‌های غار مانندی هستند که بسیاری از آنها به هزاران سال قبل بازمی‌گردند. از میان آنها، ماترا معروف‌ترین (و دیدنی‌ترین) است. فرانسیس فورد کاپولا حتی اولین هتل متمایز خود را در این منطقه به طرز قانع‌کننده‌ای بنا کرد: Palazzo Margherita.

کالابریا (CALABRIA)

Chianalea di Scilla، دهکده ماهیگیری در کالابریا.

به سراغ اساطیر یونان باستان بروید. برای جذابیت‌های محلی بمانید، سواحل این منطقه به خوبی شناخته شده است – و شما نمی خواهید آنها را از دست بدهید – اما دهکده های ماهیگیری کوچک بی شماری نیز برای کشف وجود دارد. از لیست، ما Chianalea di Scilla را توصیه می‌کنیم. اینجای سفر است که طعم واقعی و اصیل جنوب ایتالیا را خواهید چشید، درست در نوک چکمه، با قایق‌هایی که در بندر می‌چرخند و ماهیگیرانی که از تورهای خود مراقبت می‌کنند.

از نظر هتل‌ها، ویلا پائولا را دوست داریم، یک چیدمان واقعاً زیبا رو به دریا با دکور مینیمال و در عین حال عالی. یک یادآوری: غذاهای اینجا به سمت غذاهای هیجان‌انگیز تند (به لطف چیلی‌های معروف منطقه) متمایل هستند و شما برای غذا خوردن کم نخواهید داشت. Scilla، یک دهکده ماهیگیری جذاب که به وسعت یک مو رو به جزیره سیسیل است، یک جواهر خاص است.

کامپانیا (CAMPANIA)

منظره روستای پرایانو، ساحل آمالفی.

منطقه کامپانیا که بیشتر به خاطر ساحل آمالفی و نمادین «مسیر خدایان» شهرت دارد، رویای یک عکاس است. سیلی از صخره‌های رومانتیک در حال فروریختن که با شهرهایی با رنگ‌های پاستلی تزئین شده و با کوچه‌های فریبنده‌ای پوشیده شده‌اند، این ایتالیایی است که در فیلم‌ها دیده‌اید و رویای آن را دیده‌اید.

منطقه رایانو ، غرق آفتاب غرب ایتالیا نه تنها برای غروب آفتاب، بلکه به دلیل نزدیکی به بارهای ساحلی در ویوارو و فیوریره عالی است. اگر در بهشتی کازا آنجلینا پستی ارسال نکنید، که دکور واضح و مناظر آرام آن شما را روی ابر نهد شناور می‌کند، از دست می‌دهید. برای غذا خوردن، باید خود را در محل آرام و آرام دا آرماندینو در پرایانو قرار دهید. اوری کافری، مدیرعامل و موسس J.K. Place Hotels، به گرمی از کاپری (محل همنام J.K. Place Capri) صحبت می کند – جزیره ای که درست در نزدیکی خلیج ناپل قرار دارد. اینجا Da Gelsomina است، رستورانی با فضیلت ساده اما خوشمزه. کفری توضیح می دهد: «این یک مکان بسیار ساده و خانوادگی است که شراب خود را تولید می کند. با راویولی های دست ساز فوق العاده از آن لذت ببرید. برای رسیدن به آنجا، آنها می آیند تا شما را با یک ماشین کوچک ببرند تا به خیابان باریکی که رستوران در آن قرار دارد، ببرد. منظره فوق العاده ای از دریا دارد.»

امیلیا روماگنا (EMILIA-ROMAGNA)

نمایی از شهر بولونیا.

راونا که هشت مکان شگفت‌انگیز میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است، به سختی تحت نظر است – اما برخی مکان‌ها به دلیلی معروف هستند. شهر تاریخی را با یک صحنه غذای عالی و یک جشنواره موسیقی کلاسیک خیره کننده ترکیب کنید و وقتی تلفن خود را خاموش می‌کنید و ایمیل ها را برای چند روز فراموش می‌کنید، حس ایتالیایی کلاسیک را خواهید داشت.

رم (ROME)

قلعه سنت آنجلو، رم

همه راه ها به رم ختم می‌شود. شهر بی‌زمان با سرعت خودش حرکت می‌کند، اما واقعاً مملو از زندگی است (به هر حال، کمتر کسی است که بدجنسی‌های هیجان‌انگیز فیلم رومای فدریکو فلینی در سال 1972 را فراموش می‌کند). برای اقامت، هتل د لا ویل از روکو فورته را امتحان کنید، بازسازی پر جنب و جوش و مدرنیستی از یک کاخ قرن 18. این در مرکز همه چیز است و بهترین مکان ممکن برای احساس نبض شهر است – مظهر رمانس رومی و خنکی معاصر.

اما کجا بخوریم؟ به ما اعتماد کنید، این یک لیست طولانی است. معمار و طراح افسانه‌ای، آشیل سالواگنی، بازار را در میدان کامپو دفیوری توصیه می‌کند، جایی که غذا ایتالیایی، محلی و فوق‌العاده تازه است. رستوران Il Sanlorenzo باید در لیست شما برای بهترین غذاهای دریایی و غذاهای سنتی رومی باشد. شام در La Trattoria al Moro ضروری است. آنها غذاهای زمینی و زیبای ایتالیایی سرو می کنند.» سالواگنی می‌افزاید: “همچنین خوب است به Bakery Roscioli مراجعه کنید، جایی که می‌توانید انواع نان‌ها، کیک‌ها و دسرهایی را که روزانه پخت می‌کنند خریداری کنید.”

هتل د لا ویل، رم

لیگوریا (LIGURIA)

سانتا مارگریتا

لیگوریا، محل منطقه مشهور چینکوئه تره (Cinque Terre)، با کوه‌های مجسمه‌ای، تپه‌های سرسبز، و مناظر ساحلی خیره‌کننده از دریای لیگوریا مشخص می‌شود. چینکوئه تره تمایل به جلب جمعیت بی پایان دارد. در عوض، سانتا مارگریتا را انتخاب کنید، مجموعه‌ای از ساختمان‌های پاستلی مشرف به دریایی از گل‌های شمعدانی و بوگنویل. شبیه صحنه‌ای است که مستقیماً از یک کارت پستال دهه 1950 بیرون آمده است.

سپس کاموگلی است، ریویرایی که جهان آن را فراموش کرده است. شما همان تپه‌های شیب‌دار و خانه‌هایی با رنگ‌های پاستلی چینکوئه تره را خواهید یافت، اما چیزی که نمی‌توانید پیدا کنید گردشگران دسته‌جمعی هستند. فقط آنقدر خواب آلود است که احساس می کنید کشف نشده‌ است، اما با زندگی محلی به اندازه کافی عجیب و غریب که شما را به وجد آورد، اینجا مکانی است که باید قبل از هر کس دیگری بروید. در Belmond Splendido Mare بی‌نظیر بمانید، یک ویلای بزرگ فروتن اما پر زرق و برق که در تپه‌های جنگلی بالای پورتوفینو قرار دارد. خدمات بی عیب و نقص، مناظر استثنایی و یک رستوران افسانه‌ای، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های ایتالیا تبدیل کرده است.

لومباردی (LOMBARDY)

منطقه بررا، میلانو

آماده باشید: در این منطقه به تنهایی چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. پایتخت مد ایتالیا، میلان، گاهی اوقات می‌تواند به عنوان یک نقطه ورودی کنار گذاشته شود، اما به شدت دست کم گرفته شده و قطعاً سزاوار کشف عمیق‌تر است. این کلان شهر شلوغ برای خرید در سطح جهانی (کاوش در منطقه بررا)، غذاهای الهام گرفته شده، و هنرهای خارق‌العاده است بنابراین بهتر است با پای پیاده آن را کاوش کنید. به ما اعتماد کنید: این پایگاه عالی برای یک سفر مجلل ایتالیایی است. مؤسسه میوچیا پرادا، به نمایش بهترین هنرهای معاصر از طریق برنامه‌ای پر از نمایشگاه‌های دائمی و موقت اختصاص دارد. این مجموعه نفس‌گیر، سخت و در عین حال صمیمی، که قسمتی از آن به نام Bar Luce به طرز عجیبی توسط فیلمساز وس اندرسون طراحی شده است.

ماندارین اورینتال میلان که به فاصله چند دقیقه دورتر از آن پنهان شده است، یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در شهر است. سوئیتی با بالکن انتخاب کنید و در آن واحه غوطه ور شوید و در آبگرم و استخر زیرزمینی استراحت کنید. Galleria Vik Milano تازه افتتاح شده از خانواده شیک Vik نیز باید در صدر لیست قرار گیرد. زیبا و پر از شخصیت با هر اتاقی که توسط هنرمندی متفاوت طراحی شده است.

بندری در دریاچه گاردا

دریاچه آرام و شیک گاردا، بزرگترین دریاچه ایتالیا، در حاشیه دولومیت قرار دارد. این محیط زیبا و آرامش بخش را نیز بهتر است با قایق کاوش کنید. از نمادین‌ترین مناظر دریاچه، دهکده‌های جذاب، جزایر کوچک و البته ویلاهایی دیدن کنید که همگی با پس‌زمینه‌ای چشمگیر از قله‌های پوشیده از برف قاب گرفته‌اند. با یک راهنما در ریویرا دی لیمونی تاریخی توقف کنید و با تاریخچه مرکبات این دریاچه خیره کننده آشنا شوید. دریاچه گاردا همچنین یک محیط دیدنی برای پیاده روی است، به خصوص مونت بالدو، که برخی از چشمگیرترین مناظر را دارد. در Lefay Resort & Spa متمرکز بر سلامتی، در دامنه تپه‌ای زیر آسمان نیلگون، اقامت کنید. یا در ویلا تاریخی فلترینلی که در نوع خود یک قصر است، اقامت کنید. فقط در یک پیاده روی کوتاه، خیابان‌های سنگ‌فرش شده گارگنانوی جذاب، جایی که درختان پرتقال پر جنب و جوش در کنار ساحل قرار دارند، قرار دارند. شکست دادن این بخش از جهان سخت است.

ایزولا سان جولیو، دریاچه اورتا

بهترین سواحل همیشه تنها با قایق قابل دسترسی بوده اند و Spiaggia delle Due Sorelle در Marche نیز از این قاعده مستثنی نیست. سالها نادیده گرفته شدن به نفع چینکوئه تره و ساحل آمالفی ، این نوار ساحلی را دست نخورده باقی گذاشته است. بسته بندی یک پیک نیک؛ هیچ چیز دیگری در این شن و ماسه آرام پیدا نخواهید کرد، اما ارزش دیدن را دارد.

پیمونت، منظره‌ای‌ از حومه شهر آرام، دهکده های خواب آلود، و بازارهای پر جنب و جوش است. آنها غذا را در اینجا بسیار جدی می‌گیرند. در لانگه (Langhe) پیاده‌روی کنید، منطقه‌ای که به نظر می‌رسد برای سرعت کمتری از سفر طراحی شده است، و در رلایس سان ماوریزیو جذاب اقامت کنید. این صومعه سابق قرن هفدهمی با محبت و حساسیت زیادی نسبت به ریشه‌های گذشته خود بازسازی شده است و در بالای یک تپه واقعاً طلسم‌کننده است. از باغ‌های گیاه‌شناسی معطر، تراس استخر پانوراما، و اسپای رویایی لذت ببرید. جای تعجب نیست، یک رستوران با ستاره میشلن نیز در این ملک وجود دارد.

پیاده روی در Langhe، Piedmont

در سفر خود، دریاچه اورتا، بهترین راز منطقه دریاچه ایتالیا را فراموش نکنید. ایتالیایی‌ها به دلیل ظرافت عمیق زیبایی آن را سیندرلا نامیده اند. از آنجا، منظره خیره کننده است. صلح، آرامش، آرامش وجود دارد و شما می‌توانید گوشه های خاص، مسحورکننده و محافظت شده از مناظر را به دور از هرج و مرج ببینید که همیشه با وجود آب کریستالی دریاچه اورتا همراه است.

پوگلیا (PUGLIA)

بورگو اگنازیا، پولیا

پوگلیا (Puglia) – سنگ سفید، آدریاتیک، پاشنه یا خار چکمه – بیشتر به عنوان سرزمین درخت زیتون شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد هر خانواده حداقل به یکی از آنها رسیدگی می‌کند، اما ده‌ها هزار خانواده دیگر در تپه‌ها، دامنه‌ها و مزارع این گوشه سرد ایتالیا پراکنده هستند. زیباترین و برجسته‌ترین شهرهای پولیا به طرز شگفت‌انگیزی در کنار ساحل قرار گرفته‌اند یا در فاصله چند کیلومتری در داخل خشکی قرار دارند. در جای دیگر، لوکوروتوندو، دهکده ای وجود دارد که نامش به طرز عجیبی سر زبان‌ها می پیچد. آرام و ساکت، این مکان عالی برای از دست دادن خود است. برای سال‌ها، ما Borgo Egnazia را می‌پرستیم، هتلی که بهتر است به عنوان یک کمون یا یک روستای باستانی گسترده در نظر گرفته شود. هتلی به سبک ماسریا در این منطقه معمولی است.

وقتی نوبت به محل غذا خوردن در پوگلیا می‌رسد، آلدو ملپیگنانو، یکی از بنیانگذاران Borgo Egnazia، احساس می‌کند که برای انتخاب ناامید شده است. “گزینه های زیادی وجود دارد! اگر آنها به دنبال طعم های واقعی پوگلیایی هستند، من رستوران San Domenico Golf را توصیه می کنم. اینجا مکانی است با یک “آشپز” بسیار خاص، میمینا. او همیشه آشپز خانواده ما بوده است. همه دستورهای سنتی را می‌داند و پانزروتی او به سادگی شگفت انگیز است! برای یک شام خاص، من Casa Ciaccia را در اوستونی (Ostuni) پیشنهاد می کنم؛ این یک مکان جدید، خوب و خوشمزه است و اوستونی ،”شهر سفید” که ما آن را می نامیم، مکانی است که در بازدید از پوگلیا نباید از دست داد. “

ملپیگنانو توصیه می‌کند اگر در سفر به ایتالیا به این منطقه سر زدید، طلوع خورشید را در نزدیکی اوترانتو ببینید. فانوس دریایی به نام Faro di Punta Palascia وجود دارد که قطعا شرقی ترین نقطه کشور است؛ این مکان به عنوان مکانی در نظر گرفته می‌شود که در آن روزها در ایتالیا شروع می‌شوند. وقتی اولین پرتو نور را می‌بینید که توسط طبیعت و آبی عمیق دریا احاطه شده است، فضای جادویی خاصی دارد.

سیسیلی (SICILY)

Castellammare del Golfo، سیسیل

سیسیل که در پای ایتالیا قرار دارد – بزرگترین جزایر مدیترانه – تحت سلطه توده‌ای با شانه‎‎‌های وسیع کوه اتنا است. در زیر آن ویرانه‌های فوق‌العاده‌ای قرار دارد که به خوبی حفظ شده‌اند (به ویژه دره تماشایی معابد)، موزاییک‌های بیزانسی، شهرهای شلوغ، و غذاهای فوق‌العاده. اینجا مقصدی روشن، رنگارنگ و عمیقا شاد در سفر به ایتالیا است. اگر ما را برای چیزهای مورد علاقه ما در مورد این جزیره زیبا تحت فشار قرار می دهید، ما Isola Bella را انتخاب می کنیم، جزیره‌ای که از سهم آن از زیبایی طبیعی بیشتر است. اینجا که به عنوان مروارید دریای ایونی شناخته می‌شود، غارهای پنهان و سواحل سنگریزه را در خلوتی عالی خواهید یافت. وقتی نوبت به خواب می‌رسد (و خیلی چیزهای دیگر)، از Four Seasons Taormina و Villa Igiea که به تازگی افتتاح شده است، دیدن کنید. آنها هر دو گزینه‌های الهام بخش در این جزیره بهشتی و آرام هستند.

دولومیت (THE DOLOMITES)

سفر به این منطقه ایتالیا به طبیعت‌گردان توصیه می‌شود. لاگو دی کارزا، دولومیت ها

کوه‌های دولومیت پس‌زمینه چشمگیری را برای منطقه ترنتینو-آلتو آدیج فراهم می‌کنند. این بخش مغناطیسی ایتالیا که به خاطر مناظر زیبا، غذاهای استثنایی و تاکستان‌های افسانه‌ای خود، به دلیل نزدیکی دوستانه به اتریش و سوئیس، شکل گرفته است و مقصد مناسب سفر برای دوستداران طبیعت است.

روزا آلپینا، واقع در دهکده زیبای سان کاسیانو در تیرول جنوبی، یکی از هتل های مورد علاقه ما در سراسر جهان است. این هتل پیچیده که در تابستان و زمستان توسط خانواده‌ای مجلل اداره می‌شود، جذابیت کلاسیک آلپ را با تجملات معاصر ترکیب می‌کند و برخی از بهترین غذاهای ستاره‌دار میشلین را در منطقه‌ای که قبلاً به‌عنوان سرزمین عجایب غذا ستایش می‌شد، به رخ می‌کشد. همچنین پایگاه عالی برای ماجراجویی بزرگ است. در تابستان در مراتع آلپ پیاده روی کنید یا در زمستان در رشته کوه‌های یونسکو اسکی کنید.

توسکانی (TUSCANY)

خط افق محسور کننده فلورانس را در سفر به ایتالیا از دست ندهید.

حتی اگر به ایتالیا سفر نکرده باشید نام این منطقه وسیع ایتالیا را حتماً شنیده‌اید. زندگی در این منطقه پر از تپه طلایی مانند یک محصول بی‌پایان است. قلب آن (بدون شک) فلورانس، خانه مدیسی‌ها است. بسیاری در Cattedrale di Santa Maria del Fiore توقف خواهند کرد (مانند ما)، اما شما همچنین باید در زمانی که در شهر هستید به کلیسای کوچکتر و صمیمی تر San Miniato سر بزنید. پوشیده از سنگ مرمر رنگارنگ مانند برادر بزرگترش، منظره ای وسیع از درگاه خود دارد که واقعاً آن را متمایز می‌کند. در جای دیگر، Casetta و La Fortezza تازه افتتاح شده وجود دارد. هر دو ارزش وقت شما را دارند اولی در شهر دلپذیر Montefioralle واقع شده است، یک سکونتگاه کوچک و بی نظیر بالای تپه که همه کسانی را که وارد آن می شوند طلسم می‌کند.

تاکستانی در منطقه چیانتی، توسکانی

آنت جوزف از La Fortezza حق دارد غروب خورشید را از ملک عالی خود توصیه کند. جوزف توضیح می‌دهد: «ما در منطقه توسکانی معروف به لونیجیانا زندگی می‌کنیم، و اینجا واقعاً منظره‌ای تماشایی در بالای کوه است. هر شب، یک نمایش نور خیره کننده وجود دارد، درست همانطور که طلوع خورشید یک زنگ بیداری باورنکردنی را ارائه می‌دهد. جوزف پیشنهاد می‌کند که این بیداری خاص باید با بازدید از آلبرگو پاسکوینو، رستورانی واقع در نزدیکی اولا دنبال شود. «اینجا خانوادگی است و غذاهای محلی خوشمزه است. آنها روی یک اجاق هیزمی غول پیکر در وسط رستوران آشپزی می‌کنند که تماشای آن بسیار سرگرم کننده است و یک غذای محلی را که فقط در منطقه به نام پانیگاچی یافت می شود، ارائه می‌دهند. این در اصل یک تاکو ایتالیایی است. این غذا با بهترین انتخابی از کیک آلی و پنیرهای نرم منطقه ای سرو می شود. این یک تخصص است – به حدی که یک سال طول می‌کشد تا شاگرد شوید و استاد پانیگاچی شوید.

اومبریا (UMBRIA)

هتل Castello di Reschio

از نظر شاعرانه، اومبریا به عنوان قلب سبز ایتالیا، منطقه ای خیره کننده از شهرهای تپه ای قرون وسطایی، جنگل های باستانی و تاکستان ها شناخته می‌شود. مرکز فرهنگی آن، پروجا است که موزه هنر Galleria Nazionale dell’Umbria را در خود جای داده است. Spoleto، محله مورد علاقه اشراف رومی، جذابیت تاریخی و اصیل خود را حفظ کرده است و یک سفر یک روزه زیبا به دامنه تپه Umbrian را رقم زده است. قبل از بازدید از Duomo از شهر بالایی قرون وسطایی شروع کنید، سپس به شهر پایینی مدرن و دیوارهای شهر باستانی آن بروید. وقتی می خواهید سر خود را استراحت دهید، هتل تازه افتتاح شده Reschio را امتحان کنید، یک هتل مجلل جذاب و معتبر که در یک قلعه تاریخی قرار دارد که برگرفته از بهترین سنت‌های توسکانی و اومبریا است. این املاک باستانی به راحتی در میان تپه‌های غلتشی و آفتاب‌زده با 1500 هکتار از بیابان محافظت‌شده در آستانه آن قرار گرفته است. هر یک از 9 خانه‌ مزرعه تاریخی آن ویژگی منحصر به فرد خود را دارند، در حالی که قلعه هزار ساله در مرکز آن شگفت‌انگیز طراحی است، بازسازی و مدرن‌سازی شده با خلاقیت و شوخ طبعی است.

ونیز (VENICE)

ونیز

ونیز شهری روی پایه‌ها، منظره شهری مجمع الجزایری و ملکه دریای آدریاتیک است که در 118 جزیره جداگانه پراکنده شده است. با تمام شکنندگی‌اش، شهر – زمانی که برای خودش پادشاهی بود – به‌طور بی‌اندازه‌ای محکم به نظر می‌رسد. تاریخ اینجا در هر سنگ گرد، پنجره‌های رنگی، ناقوس کلیسا و کوچه‌های هزارتویی است. برای شاعر جوزف برادسکی، ونیز «شبیه یک ارکستر غول‌پیکر است، با غرفه‌های موسیقی کم‌نور پالاسی». تداوم در این فضای به شدت خوشه‌ای محو می‌شود. یافتن یک کوچه اجمالی ممکن است غیرممکن باشد. از یک کاخ شلوغ یک پیچ عجیب و غریب بگیرید و متوجه می‌شوید که در فضایی از سکوت مدفون شده‌اید، خیابان‌های فرعی کوچکی که این طرف و آن طرف خم می شوند. اگر به دنبال بهترین مکان برای شام هستید، به Ristorante da Ivo بروید. قطعا سفر به ایتالیا بدون بازدید از ونیز امکان‌پذیر نیست.

دورسودورو که در پشت Chiese Santa Maria della Salute قرار دارد، منتظر است – و طعم ونیز واقعی، سیکتی محلی را در آن می‌توانید بچشید. برای دوستداران هنر، مجموعه پگی گوگنهایم و گالری دل آکادمی را از دست ندهید. در Ca’di Dio شیک بخوابید، که به تازگی افتتاح شده است. برخی نیز انتخاب می‌کنند تا با بخارتو (یا تاکسی آبی) به جزیره مردابی Mazzorbo بروند، استراحتی آرام از هیاهوی ونیز.


این مقاله از هارپرز بازار ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *