معماری ویلا سنگی ساحلی در یکی از جزایر در یونان

مساحت : 800 متر مربع
سال ساخت : 2021
عکسها: George Messaritakis
معمار ارشد : النی لاگکاری
مهندسی سازه : مهندسی دایدالوس
معمار پروژه : سوفیا لپیدا
تیم طراحی : یوانا گکریتزانی ، آنجلوس پالاسکاس ، میگوئل آیلون
شهر : پاروس
کشور : یونان

منبع : Arch Daily

توضیحات پروژه توسط معماران ارائه شده است. این پروژه به معماری ویلا تعطیلات اشاره می کند که در چندین سطح، در شیب تند با نما سنگی در جزیره آنتیپاروس ساخته شده است. با جهت شرقی، این طرح نمایی مستقیم از جزیره پاروس، و همچنین دید به جزایر Cyclades در مجاورت آن را ارائه می دهد.

ایده اصلی ادغام ساختمان با چشم انداز است. حجم های مختلف در ترکیب با قسمت های زیرزمینی خانه مطابق با مفهوم پذیرش توپوگرافی سنگی در طرح جدید است. بنابراین، معماری یک مداخله ملایم ایجاد می کند و بر شیب زمین تأکید می کند.

این طرح بر همزیستی عملکردهای متعدد مجموعه تأکید می کند. یک راهرو در فضای باز فضاهای عمومی (مناطق نشیمن و غذاخوری) را از فضاهای خصوصی (مناطق خواب) جدا می کند. علاوه بر این، مناطق خصوصی در سطح پایین تر مجاور استخر خصوصی اصلی خانه تابستانی قرار می گیرند. فضاهای کمکی، مثل انبار توسط آسانسور شخصی سرویس می شوند.

فضاهای بزرگ فضای باز و آرامش بخش ساختمان را احاطه کرده و فضایی را برای آشکار شدن زندگی روزمره در فضای باز یک خانه روستایی Cycladic ایجاد می کند. استفاده از مصالح محلی به ادغام سازه های ساخته شده با محیط و همچنین یک عمل همزیستی بین تکنیک های ساخت بومی گذشته و فرایندهای ساخت و ساز پایدار معاصر کمک می کند.

معماری ویلا شامل المان های محلی همان منطقه است. نما سنگی ساختمان با سنگ محلی، و سقف از چوب شاه بلوط و حصیر ساخته شده است. فضای داخلی ساختمانهای زیرزمینی با شکافهای کشیده روی زمین روشن شده است که فضای داخلی را ایجاد می کند. عناصر انتقال دهنده و نقاط کانونی با حکاکی های مجاور و مسیرهای پیاده روی به مجموعه معماری در حالی که سکنه را به مناطق شنا هدایت می کند، برجسته می شود.

مساحت : 800 متر مربعسال ساخت : 2021عکسها: George Messaritakisمعمار ارشد : النی لاگکاریمهندسی سازه : مهندسی دایدالوسمعمار پروژه : سوفیا لپیداتیم طراحی : یوانا گکریتزانی ، آنجلوس پالاسکاس ، میگوئل آیلونشهر : پاروسکشور : یونان منبع : Arch Daily توضیحات پروژه توسط معماران ارائه شده است. این پروژه به معماری ویلا تعطیلات اشاره می…

همچنین بخوانید درباره ی یک خانه طبیعت گرا در ریودوژانیرو برزیل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *