یک آشپزخانه عجیب در هفته طراحی میلان 2021 به نمایش گذاشته میشود

در هفته طراحی میلان 2021 ، شرکت ایتالیایی آران کوچین یک آشپزخانه خود را که با همکاری استفانو بوئری ساخته شده است، این آشپزخانه برای رفاه، پایداری و راحتی طراحی شده است. واحدی مستقل است که شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. کمدهای مخصوص نگهداری وسایل آشپزی، شستشو و حتی میزی برای غذا خوری. این محصول در هفته طراحی میلان 2021 از 5 تا 10 سپتامبر در rho fiera milano در معرض دید است.

ویژگی اصلی این آشپزخانه جزیره ای درختی است که در مرکز واحد ایستاده است. این عنصر طراحی نشان دهنده ارزشهای پایداری استفانو بوئری و آران کوچین است. یک سیستم آبیاری در آشپزخانه چند منظوره ادغام شده است. همچنین محلی برای کوددهی و دادن کمپوست به درخت اختصاص داده شده است. درخت همچنین نمادی از محل تجمع و رشد است. این شرکت ایتالیایی توضیح می دهد: “همانطور که رشد می کنید ، درخت خود مانند یک خانواده رشد می کند. تا آشپزخانه به چیز جدیدی، با توجه به ارتباط افرادی که در زیر شاخه های آن به هم متصل شده اند، تبدیل شود.”

برای انتخاب نورپردازی مناسب برای بالای جزیره آشپزخانه، این مقاله را مطالعه کنید.

درهای کابینت آشپزخانه از چوب بلوطی قدیمی که متعلق ب قابق هاب ونیزی بوده اند بازیابی شده اند که در ایتالیایی به آن “بریکول” می گویند. مانند تمامی محصولان آران کوچین این برند %100 ایتالیایی است.

میز اپن از دو طرف 30 سانتی متر امتداد دارد.
درخت توسط یک سیستم آبیاری یکپارچه نگهداری می شود.
این واحد شامل لوازم آشپزی و شستشو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *