پاویون سنگاپور در اکسپو 2020 دبی چشم انداز معماری در کنار طبیعت است

پاویون سنگاپور برای اکسپو 2020 دبی ، آرزوی این کشور را برای داشتن شهرهایی با آینده‌ای پایدار که معماری، طبیعت، فناوری و فرهنگ را با هم ادغام می کند، نشان می‌دهد. تحت عنوان “طبیعت. طبیعت. آینده” ، غرفه ای که توسط WOHA Architects طراحی شده و نمونه‌ای از محیط شهری سنگاپور را به نمایش می‌گذارد که نمادی از شهر در طبیعت است. فضای سبز چند لایه یک اکوسیستم خودکفا ایجاد می‌کند که ایده‌های پایداری و انعطاف پذیری را از طریق پیوند تکنولوژی و طبیعت برجسته می‌کند.

اکسپو 2020 دبی با موضوع ؛ اتصال ذهن ها و ایجاد آینده از 1 اکتبر تا انتهای مارچ به مدت 6 ماه فعال خواهد بود.

مشارکت پاویون سنگاپور در اکسپو 2020 دبی از تمرکز سنگاپور از پرورش آینده‌ای پایدار و امکانات ادغام طبیعت در محیط‌های شهری می‌گوید. این غرفه با دارا بودن بیش از 170 نوع گیاه از زیستگاه‌های متنوع سنگاپور و در لایه‌های مختلف سرسبزی، از باغ های معلق گرفته تا دیوارهای عمودی، فضای سبز سه بعدی ایجاد می‌کند و بازدیدکنندگان را از جنگل‌های بارانی گرمسیری، مناطق حرا و نهرهای جنگلی عبور می‌دهد. آب آشامیدنی تولید شده درپاویون سنگاپور از طریق آب شیرین کن در محل برای آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود و مصرف آب را به حداقل می رساند.

می‌توانید درباره پاویون هلند و پاویون امارات از سانتیاگو کالاتراوا نیز مطالعه کنید.

پاویون سنگاپور در اکسپو 2020 دبی

برای نگهداری فضای سبز در پاویون سنگاپور، غرفه از سه نمونه روبات سنگ نوردی استفاده می‌کند که از دیوارهای سبز عبور کرده، سلامت گیاهان را بررسی کرده و داده‌های زیست محیطی را جمع آوری می‌کنند. این روبات‌ها که توسط شرکت نوپای Oceania Robotics مستقر در سنگاپور توسعه یافته‌اند، راه حلی احتمالی برای حفظ باغ های عمودی و سنگ فرش هستند که در معماری معاصر سنگاپور بسیار رایج است.


این مقاله از آرک دیلی ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *