لئوناردو دی کاپریو خانه Los Feliz اش برای فروش گذاشت

لئوناردو دی کاپریو خانه متعلق به دهه 1920 را از موبی نوازنده خرید که در زمان حضورش در آن خانه را بازسازی کرد.

درب ورودی قرمز رنگ جلوه ی خاصی به خانه اضافه کرده است.

در نزدیکی کوهپایه های گریفیت پارک ، لئوناردو دی کاپریو ، بازیگر برنده اسکار ، برای فروش خانه ای 95 ساله که سه سال پیش از موبی نوازنده خریداری کرده بود، مبلغ 5.75 میلیون دلار درخواست می کند.

این خانه در اصل در سال 1926 ساخته شد و جذابیت زیادی برای نشان دادن آن دارد. سه شومینه با دیوارهای مفصل ، سقف طاق نازک ، درهای فرانسوی و قفسه های کتاب داخلی از جمله لهجه های بسیار دلپذیر فضا هستند. راهرو دردار ، دیوارهای اطراف و پرچین های حریم خصوصی، دوری از شلوغی شهر در این نزدیکی را فراهم می کند.

فضای داخلی خانه

این خانه 431 متر مربعی دارای پنج اتاق خواب و هشت حمام است. شامل سوئیت مهمان و حمام بخار و حمام است که فقط از طریق یک ورودی مخفی قابل دسترسی است. اتاق خواب های آفتاب گیر طبقه بالا دارای سقف های زرق و برق دار زیبا ، کابینت داخلی ، نیمکت های منحصر به فرد پنجره خلیج در هر کدام است. دیوارهای سفید به این جزئیات اجازه می دهد تا بدرخشند. دو اتاق خواب اصلی هر دو دارای وان حمام سنگ مرمر و گنجه های چوبی هستند. یکی از اتاق خواب ها حتی دارای منطقه ای بلند است که می تواند به عنوان فضای یوگا یا مطالعه مورد استفاده قرار گیرد. در فضای باز ، فضای زیادی برای لذت بردن از املاک جنگلی وجود دارد. از جمله فضای غذاخوری سرپوشیده ، وان آب گرم و استخر با صندلی های کنار هم. قبل از خرید این مکان توسط لئوناردو دی کاپریو، ای خانه بازسازی شده بود.

به گزارش LA Times اینجا خانه ی اصلی لئوناردو دی کاپریو که در ساحل مالیبو می باشد، نیست. جایی که او 23 میلیون دلار برای املاک 1.8 هکتاری در سال 2016 پرداخت کرد. ستاره “روزی روزگاری … در هالیوود” در سال 2018 ، مکان باشکوه Los Feliz را برای یکی از اعضای خانواده اش خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *