این شهرها بعد از نقل مکان ، به شهروندان جدیدشان کمک هزینه می‌دهند

تعداد زیادی از افراد که در طول بیماری همه‌گیری کار از راه دور انجام می‌دهند، به این نتیجه رسیده‌اند که شما می‌توانید در هر کجا زندگی کنید و کار کنید – در ایالات متحده و سراسر جهان. بر اساس گزارش مهاجرت آمریکایی Neighbor 2020-2021، تعداد افرادی که قصد مهاجرت در سال 2021 نسبت به سال 2020 را دارند، سالانه 21 درصد افزایش یافته است. این گزارش نشان می‌دهد که دلیل اصلی انتخاب افراد برای مهاجرت، یافتن مکان‌هایی است که می‌توانند هزینه زندگی خود را کاهش دهند.

در اینجا چیز دیگری وجود دارد که مردم را به نقل مکان ترغیب می کند: بسیاری از مکان ها به مردم پول می‌دهند تا به آنجا نقل مکان کنند. در سال 2020 ، یکی از دهکده های دارای جیب عمیق در ایتالیا به افراد 52000 دلار کمک مالی برای مهاجرت و کار به آنها پیشنهاد می کرد. در حالی که این معامله تقریباً به محض شروع به پایان رسید، بسیاری از نقاط دیگر در سراسر جهان وجود دارند که بسته های جابجایی بسیار وسوسه کننده‌ای دارند، از آرکانزاس شمالی تا ایتالیا.

صحنه ای از کالابریای ایتالیا که برای جذب ساکنان جدید تا 33،000 دلار هزینه می کند.

کالابریا ، ایتالیا

کالابریا – منطقه ای خیره کننده در جنوب ایتالیا – طی سه سال به ساکنان جدید مبلغی بالغ بر 28000 یورو (حدود 33000 دلار) می دهد تا به یکی از چندین شهر کوچک جذاب این منطقه بروند. پروژه “درآمد اقامت فعال” (همانطور که از آن نام برده می شود) در حال انجام است و بیش از 700،000 یورو (حدود 829،000 دلار) به عنوان کمک های بلاعوض ارائه می‌شود. علاوه بر این، این منطقه ممکن است کمک های بلافاصله برای کمک به ساکنان جدید در راه اندازی هتل، رستوران، بار، فروشگاه و موارد دیگر ارائه دهد. تا کنون، نه روستای کالابریا – اعم از ساحلی تا کوهستانی – برای شرکت در این برنامه ثبت نام کرده‌اند.

ویرجینیای غربی به شما پول می دهد تا به آنجا بروید.

ویرجینیای غربی

جان دنور می خواند: “تقریباً بهشت، ویرجینیای غربی”. اکنون می توانید برای مهاجرت به ایالت، که به خاطر جاده های روستایی و شهرهای کوچک شهرت دارد، پول های هنگفتی دریافت کنید. ویرجینیای غربی برنامه جدیدی به نام Ascend WV ایجاد کرده است که بسته ای تا 20000 دلار ارائه می دهد. این شامل پرداخت 12000 دلار برای مهاجرت به آنجا به مدت دو سال است، بدون هیچ محدودیتی. علاوه بر این، مشوق های دیگری به ارزش حداکثر 8000 دلار دریافت خواهید کرد، از جمله یک سال فعالیت رایگان مانند قایق سواری در آب سفید و اسکی در کوه، به علاوه اجاره تجهیزات رایگان در فضای باز برای شما، خانواده و دوستان شما. شما همچنین می توانید به یک فضای همکاری رایگان در قلب یک شهر کوهستانی شلوغ، و همچنین رویدادهای سرگرم کننده، فرصت های توسعه حرفه ای، برنامه های کارآفرینی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

توپکا، کانزاس

توپکا، کانزاس

توپکا واقع در شهرستان شاونی، کانزاس، شهری کوچک با غذای عالی، صحنه هنری غنی، پارکهای زرق و برق‌دار – اساساً همه چیز که برای نقل مکان به یک زندگی رویایی نیاز دارید. با طرح جدید انتخاب Topeka Relocation Initiative، می توانید تا 15000 دلار برای اجاره یا خرید خانه در آنجا دریافت کنید. علاوه بر این، با Airbnb همکاری کرده‌اند تا به ساکنان بالقوه جدید فرصت‌های رایگان برای بازدید از شهر و تجربه توپکا قبل از حرکت بزرگ را ارائه دهد.

تولسا، اوکلاهاما

تولسا، اوکلاهاما

تولسا، اوکلاهاما یکی از پیشگامان کار از راه دور است – در سال 2018، این شهر 10 هزار دلار به مردم پیشنهاد داد تا با برنامه Tulsa Remote به آنجا نقل مکان کنند، بعد از همه گیری آمار متقاضیان 300% افزایش یافت. در حال حاضر تولسا آن را به سطح بعدی می برد و از یک انگیزه جدید برای تحقق بخشیدن به رویای آمریکایی صاحبخانه استفاده می کند: 10،000 دلار به عنوان پیش پرداخت خانه. این را در نظر بگیرید: با قیمت متوسط خانه تنها 157،000 دلار در Tulsa، که حدود %30 از پیش پرداخت شما را پوشش می دهد.

شمال غربی آرکانزاس

شمال غربی آرکانزاس

شمال غربی آرکانزاس به دلیل داشتن شهرهای کوچک با هزینه پایین زندگی ، فعالیت‌های فضای باز ، موسسات هنری درجه یک و درآمد سرانه 14 درصد بیشتر از میانگین ملی، به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی در آمریکا شناخته می‌شود. در حال حاضر این منطقه با ابتکار Life Works Here، که به ساکنان جدید 10000 دلار برای حرکت و کار در آنجا پرداخت می‌کند، جذابیت بیشتری پیدا کرده است. متقاضیان همچنین دوچرخه می گیرند تا بتوانند شبکه وسیعی از مسیرهای پیاده روی در منطقه و همچنین کوه های Ozark را کاوش کنند. یا می توانید عضویت سالانه را در یکی از موسسات فرهنگی محلی مانند موزه هنرهای کریستال بریجز، که توسط وارث والمارت آلیس والتون آغاز شده است، انتخاب کنید.

ورمونت

ورمونت

ورمونت نه تنها دارای یکی از بالاترین نرخ واکسیناسیون در آمریکا و کمترین میزان ابتلا به کووید است، بلکه به دلیل شهرهای کوچک جذاب و فرهنگ فضای باز نیز مشهور است. ورمونت با ارائه تعدادی مشوق برای جابجایی از سال 2022، از جمله کمک هزینه کارگر، با حداکثر مبلغ 7500 دلار، ساکنان جدید را جذب می کند تا کارگران را ترغیب کند تا برای کارفرمایان دولتی به ورمونت نقل مکان کنند. همچنین یک جایزه جدید کارگر از راه دور با جایزه 7500 دلار برای جذب متخصصانی وجود دارد که اکثر وظایف شغلی خود را از راه دور از دفتر خانه یا محل کار خود انجام می‌دهند.

شوالز، آلاباما

شوالز، آلاباما

هزینه پایین زندگی؟ تیک. جامعه‌ی پذیرا؟ تیک. فرهنگ خلاق؟ تیک. با برنامه Remote Shoals ، می‌توانید 10000 دلار برای انجام کار خود از راه دور در منطقه Shoals Alabama، که شامل شهرهای فلورانس، ماسل شوال، شفیلد و توسکومبیا است، دریافت کنید. این منطقه به خاطر فعالیت‌های خارج از منزل (پیاده روی، ماهیگیری، گلف)، خرید، موسیقی، زندگی شبانه و موارد دیگر مشهور است. برای در نظر گرفتن این برنامه، باید 52000 دلار یا بیشتر در سال به عنوان کارمند تمام وقت از راه دور یا مشاغل آزاد به عنوان یک پیمانکار مستقل درآمد داشته باشید.

نیوهیون، کنتیکت

نیوهیون، کنتیکت

در مورد نیوهیون، کنتیکت، یک شهر دانشگاهی پر جنب و جوش با دسترسی به غذاها و طبیعت عالی چطور است؟ از طریق برنامه Re: New Haven ، صاحبان خانه می توانند تا 10000 دلار برای پیش پرداخت استفاده کنند. برخی از مشاغل – معلمان، افسران پلیس، اعضای ارتش و سایر افراد – می توانند 2500 دلار دیگر دریافت کنند. این شهر همچنین 30،000 دلار برای بازسازی و 40،000 دلار کمک هزینه برای کمک به دانشجویان در تحصیل در کالج می‌دهد. درمجموع، اگر شما به دنبال 80،000 دلار مشوق هستید – چه چیزی بر سر راه نقل مکان شما به نیوهیون است؟


این مقاله از فوربس ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *