اپل واچ سری 7 با صفحه نمایش بزرگتر و مقاوم تر وارد بازار می شود

امروز، روز بزرگی برای سخت افزار اپل بود. علاوه بر یک جفت آیپد جدید، این شرکت به تازگی آخرین نسخه اپل واچ را تحت پوشش پوشیدنی‌ها عرضه کرده است. همانطور که پیش بینی می شد، اپل واچ سری 7 یکی از بزرگترین تغییرات طراحی در تاریخ شش ساله ساعت هوشمند است. ساعت جدید دارای یک صفحه نمایش است که 20 درصد بزرگتر از سری 6 است، در حالی که اندازه ساعت را به سختی تحت تأثیر قرار می‌دهد، با توجه به حاشیه های کوچکتر.

اپل واچ سری 7 از جنس استیل ضد زنگ نقره ، گرافیت و طلا است.

برخلاف شایعات، باتری این بار بهبود نیافته است. با این حال ، می توان آن را حدود 33 faster سریعتر شارژ کرد. اپل واچ سری 7 عمر باتری 18 ساعته تمام روز را با یکبار شارژ و 33 درصد سریعتر شارژ را در مقایسه با اپل واچ سری 6 از طریق معماری جدید شارژ و کابل USB-C شارژ سریع مگنتیک فراهم می کند.

صفحه نمایش خیره کننده اپل واچ سری 7 تقریباً 20 درصد بزرگتر از نمایشگر اپل واچ سری 6 و بیش از 50 درصد بزرگتر از نمایشگر اپل واچ سری 3 است که دارای رابط کاربری بهینه برای خوانایی بیشتر و سهولت استفاده است.

رابط کاربری برای استفاده از شکل و اندازه صفحه نمایش جدید بهینه شده است. اپل واچ سری 7 دو سایز فونت بزرگتر و صفحه کلید جدید QWERTY ارائه می‌دهد که با QuickPath قابل ضربه زدن یا کشیدن است-به کاربران این امکان را می دهد تا برای تایپ انگشت خود را حرکت دهند- و از یادگیری ماشین روی دستگاه برای پیش بینی کلمه بعدی بر اساس زمینه استفاده می کند، ورود متن را آسان تر و سریعتر می‌کند. با watchOS 8، عناوین منو و دکمه‌های بزرگتر در برنامه‌هایی مانند کرونومتر، فعالیت و هشدارها نیز تعامل صفحه را حتی ساده تر می کند.

اپل واچ سری 7 صفحه کلید QWERTY جدیدی را ارائه می دهد که می توان با QuickPath روی آن ضربه زد یا کشید و به کاربران این امکان را می دهد تا برای تایپ انگشت خود را حرکت دهند.

اپل واچ سری 7 اواخر پاییز امسال با قیمت 399 دلار وارد بازار می‌شود. کیس ها در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شوند. سری 3 با قیمت 279 دلار و SE با قیمت 279 دلار در حال عرضه است. ساعت جدید با WatchOS 8 عرضه می‌شود که در حال حاضر شامل ردیابی دوچرخه است.

امروزه اپل برای عملیات شرکت های جهانی از نظر زیرو کربن است و تا سال 2030 برنامه دارد تا بر کل تجارت، از جمله زنجیره های تأمین تولید و تمام چرخه های عمر محصول، تأثیر منفی بر آب و هوا داشته باشد. این بدان معناست که هر دستگاه اپل فروخته شده، از تولید، مونتاژ، حمل و نقل، استفاده از مشتری، شارژ، تا بازیافت و بازیابی مواد، 100 درصد زیرو کربن خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *