11 تا از بهترین ساعت های هوشمند برای حفظ تناسب اندام و ارتباط

ساعت های هوشمند به یکی از تجهیزات دیجیتالی “ضروری” در بین اقشار مختلف مردم تبدیل شده اند، و چه برای مثال اپل واچ، گلکسی واچ سامسونگ یا Fitbit، به عنوان مثال، صدها میلیون نفر در سراسر جهان قبلاً تجهیزات قدیمی مچی مکانیکی داخل کشو و در کمد قرار داده اند و یک ساعت هوشمند جدید را روی مچ آنها جای گرفته است.

ساعت فیت بیت

به عنوان یک صفحه دوم مناسب برای تلفن هوشمند عمل می کند ، اعلان های ایمیل و پیام های دریافتی را در طول روز ارائه می دهد ، ما را از آنچه در رسانه های اجتماعی می گذرد مطلع می سازد ، به ما امکان پخش موسیقی یا پادکست ها را می دهد و به ما این امکان را می دهد که درگیر تلفن باشیم. هر نسل جدید از ساعت های هوشمند بدون نیاز به نگه داشتن تلفن هوشمند یا استفاده از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای سلامتی و تناسب اندام، مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته را ارائه می دهد که نحوه تعامل ما با این دستگاه ها را افزایش می دهد.

انتظار می رود اپل جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Apple Watch Series 7 معرفی کند. در همین حال، سامسونگ به تازگی سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک خود را به مخاطبان هیجان زده کاربران تلفن همراه اندرویدی عرضه کرده است.

اپل واچ سری 6

در حالی که این جدیدترین دستگاه ها مطمئناً فوراً محبوب می شوند ، بسیاری از گزینه های دیگر ساعت های هوشمند برای انتخاب وجود دارد و انتخاب شما باید بر اساس آنچه برای استفاده از ساعت هوشمند (البته فراتر از اعلام زمان) برنامه ریزی می کنید و اینکه در حال حاضر از چه نوع گوشی هوشمندی استفاده می کنید، باشد.

همانطور که متوجه خواهید شد ، دلایل زیادی برای درخواست ساعت هوشمند وجود دارد. متعصبان تناسب اندام برای ردیابی تمرینات به ساعت خود متکی هستند، در حالی که افراد دیگر ممکن است بیشتر به دریافت اعلانات تلفن هوشمند یا داشتن یک دستیار صوتی که به راحتی از مچ دست آنها قابل دسترسی است اهمیت دهند.

برای علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام، جدیدترین ساعت های هوشمند انواع فناوری، سنسورها و برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهند که می تواند نوار قلب، ضربان قلب، ریتم قلب، سطح اکسیژن خون، سطح فعالیت، کالری سوزانده شده و موارد دیگر را ردیابی کند. در حال حاضر بسیاری از آنها ابزارهای ردیابی خواب و مدیریت استرس را یکپارچه کرده اند، بدون ذکر سازگاری یکپارچه با طیف گسترده ای از وسایل تناسب اندام و پزشکی.

گلکسی واچ 4

چه شما به دنبال یک ساعت هوشمند برتر مانند Samsung Galaxy Watch 4 یا Watch 4 Classic هستید ، یا یک ساعت هوشمند که بیشتر مبتنی بر سلامتی و تناسب اندام مانند Fitbit Sense، قطعاً یک ساعت هوشمند برای شما وجود دارد.

  • به طور کلی بهترین ساعت برای اندروید: Samsung Galaxy Watch4
  • بهترین ساعت هوشمند شیک برای مردان: Motorola Moto 360
  • بهترین ساعت هوشمند شیک برای زنان: Apple Watch SE (40 میلی متر)
  • بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه برای اندروید: Samsung Galaxy Watch Active 2
  • بهترین ساعت هوشمند فیت بیت: Fitbit Versa 3
  • بهترین Fitbit به طور کلی برای Fitness Fanatics: Fitbit Sense
  • بهترین ساعت هوشمند برای کودکان: Verizon GizmoWatch 2
  • بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام با قیمت متوسط: Garmin Vivoactive 4
  • بهترین ساعت هوشمند زیر 175 دلار: Amazfit GTS 2

این مقاله از وبسایت فوربس ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *