هرآنچه لازم است درباره عینک هوشمند فیسبوک و ری بن بدانید

این هفته فیسبوک با عرضه عینک های هوشمند مورد انتظار خود، Ray-Ban Stories، که به زیبایی توسط Luxottica طراحی شده است، در صدر اخبار فناوری قرار دارد. این عینک جدید ترکیبی از جنبه های Snap Spectacles اصلی ، ضبط کلیپ های 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری در فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، با عینک های هوشمند صوتی ای است که برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس عالی است. هیچ صفحه نمایشی وجود ندارد، بنابراین نامیدن آنها به عنوان عینک هوشمند AR بسیار سخاوتمندانه است. برچسب قیمت 299 دلار در نگاه اول ارزان است، اما وقتی هزینه افزودن لنزهای طبی را در نظر بگیرید، هزینه به سرعت دو برابر می شود. احتمالا طی دو سال آینده دستگاه های بسیار بهتری در بازار وجود خواهد داشت.

شاید ری بن استوریز جالبترین عینک های هوشمند باشند. آنها معمولی به نظر می رسند. با دسته های کمی پهن تر.

ممکن است اینفلوئنسرهای اینستاگرام عینک جدید فیسبوک و ری بن را مفید بدانند. ویژگی های رسانه های اجتماعی فیسبوک به محتوای تولید شده توسط کاربر مانند آن بستگی دارد. هرچه تولید محتوا برای کاربران راحت تر باشد، تعداد بیشتری از آن محتوا وجود خواهد داشت. موفقیت ری بن استوریز فقط در مورد تعداد فروش آنها نیست، بلکه به چه کسانی فروخته می شود و اینکه چقدر رسانه های اضافی با این پلتفرم جدید تولید می شوند، بستگی دارد.

آیا تولید کنندگان محتوا از این عینک استقبال می کنند؟

به گفته خودشان، آزمایشگاه واقعیت مجازی فیسبوک، نترس است. Ray-Ban Stories ممکن است چیزی بیشتر از یک سوال بی اهمیت در آینده نباشد، اما آنها را در بازی نگه می دارد. دارند یاد می گیرند. یادگیری گران است، اما نه به اندازه روش جایگزین ، که یادگیری نیست. لوکاس ماتنی از Techcrunch سخاوتمندتر بود وقتی گفت: ” Ray-Ban Stories بیشتر خودآگاه و خویشتندار است، گویی فیسبوک دقیقاً می داند که چه آپشن هایی برای این عینک کافی است، و خود را از تلاش بیشتر از این بازداشته است.” درست است. فیس بوک هرگز بیش از حد در مورد این عینک قولی نداده است.


منبع این مقاله وبسایت فوربس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *