این خانه خانوادگی در ملبورن دارای یک آشپزخانه نعناعی رنگ مدرن است

فلمینگتون محله ای زیبا و آرام در ملبورن استرالیا است. مملو از خانه های قدیمی است که دهه ها تحت مالکیت خانواده ها بوده اند. یکی از این خانه ها، که در دهه 1940 ساخته شد 92 متر مربع است. این خانه برای اجداد صاحبخانه بوده و او مشتاقانه منتظر بود نوسازی آن بود.

نوسازی آشپزخانه احتمالا چالش برانگیزترین بخش بازسازی یک خانه است، همانطور که در بررسی پروژه های پیشین نیز به آن اشاره کردیم. در یک معمار لیزا بریز در بهار سال 2018 استخدام شد. به سرعت از رنگ نعنایی اصلی آشپزخانه، ویژگی های جذاب و کابینت های براق الهام گرفت.

موقعیت مکانی خانه بازسازی شده : فلمینگتون، حومه داخلی ملبورن

قبل از بازسازی: آشپزخانه محصور محصور به یک طرح باز تبدیل شده است، که از نحوه طراحی فضاها در دهه 1940 فاصله می گیرد.

پیش از نوسازی: قبلی: بسیاری از فضاهای خانه اصلا بازسازی نشده بودند. معمار خانه می گوید: ” آشپزخانه، که فضای اصلی بود، چند بار تغییرات جزئی کرده بود، اما در کل بسیار غم انگیز بود.” در حالی که لیزا در بقیه خانه نیز کار می کرد ، آشپزخانه تمرکز اصلی در مراحل اولیه طراحی بود. تصمیم گرفت که از حمام و آشپزخانه عقب شروع کند و از آنجا بقیه طراحی پیشروی کند.

عناصر الهام بخش: “غیر معمول است که مشتری به ویژگی های قبل از بازسازی یک خانه قدیمی وابسته باشد. اما من آن را به عنوان یک فرصت دیدم.” پالت نعناعی اصلی آشپزخانه، گوشه های منحنی و کابینت های کشویی از محبوب ترین جزئیات آن بود و او به دنبال این بود که آنها را به شیوه ای مدرن انتخاب کند.

مساحت: 20 متر مربع

بعد از بازسازی: در ابتدا، لیزا برنامه ای برای گسترش آشپزخانه نداشت، اما با پیشرفت روند، این انتخاب واضح بود. او می گوید: “این در بازسازی غیر معمول نیست. “از آنجا که این خانه بسیار کوچک است، پس از بازسازی احساس می کنیم فضا بزرگ شده است.” تصویر از Cathy Schusler

عناصر اصلی

رنگ ها: رنگ نعنایی با روکش روی کابینت ها و سفید طبیعی اکریلیک کم رنگ روی دیوارها

اپن آشپزخانه: از Calacatta Statuario

کفپوش: دارای ترکیبی از سیاه ، قهوه ای ، زغال چوب و سایر تراشه های طبیعی است

میز: میز از شرکت دانمارکی Rosengren Hansen

صندلی: از برند دانمارکی Niels Otto Møller

وقتی صحبت از طراحی جدید شد، لیزا باید تصمیم بگیرد که کدام جزئیات را انتخاب کند و کدام را کنار بگذارد.
لیزا در طراحی یک فضا ی دایره ای هم برای گربه ی خانواده در نظر گرفته.

منبع

This Family Home in Melbourne Gets a Modernized Minty Kitchen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *