خانه ی روستایی و پایدار اشتون کوچر و میلا کونیس در لس آنجلس

عمارت وسیع نئوکلاسیک فرانسوی که در عکس ها نشان داده شده است توسط معمار سامنر اسپولدینگ در اوایل دهه 1930 طراحی و توسط طراح افسانه ای هنری ساموئل در دهه 1980 بازسازی شد. کوچر و کونیس با شور و اشتیاق خود به پروژه از دیدگاه نسبتاً معتدل تری به آن پیوستند. آنها برای آبیاری زمین چاهی در ملک حفر کردند.

خطوط دید از غرفه باربیکیو ، در سراسر استخر و از طریق خانه اصلی امتداد می یابد.

شروع پروژه

کونیس می گوید: “ما یک خانه می خواستیم ، نه صرفا ملک” . و در مورد املاک شش هکتاری که اکنون خانه اصلی متصل به مهمانسرا/انبار سرگرمی را در خود جای داده است ، و همچنین یک غرفه کباب پز مستقل ، که همه آنها در امتداد یک محور مرکزی طراحی شده اند. کوچر ادامه میدهد. ما می خواستیم خانه شبیه یک انبار قدیمی باشد. چیزی که ده ها سال در اینجا بود. و سپس به خانه تبدیل شد. به علاوه اینکه باید حس مدرن بودن هم میداد.”

این دو علاقه مند به طراحی، ماجراجویی پنج ساله خود را با جمع آوری بورد های مستقل در پینترست آغاز کردند. تا دیدگاه های شخصی خود را در مورد پروژه نشان دهند. “ساختن خانه از ابتدا چیز کمی نیست. کونیس در مورد این اقدام بالقوه تفرقه انگیز می گوید که یا ما را نتیجه میداد یا شکست می خوردیم.” اشتون کوچر یادآور می شود: “وقتی به تابلوهای یکدیگر نگاه کردیم 90 درصد از تصاویری که انتخاب کردیم یکسان بود. بیشتر خانه هایی که به آنها چسبانده بودیم توسط Howard Backen طراحی شده بود.”

ترکیب متوازن سطح بتنی دیوار و کفپوش چوبی

البته Backen ، استاد خانه ای است که به اصطلاح خانه ی مزرعه ای مدرن نامیده می شود و به دلیل توانایی خود در تقویت حس شاعرانه و ایجاد روح روشن و معاصر از اشکال بومی و مواد مصنوعی روستایی مشهور است. اقامتگاه کوچر/کونیس گواهی بر استفاده او از چوب بازیافتی ، بتن به شکل تخته و شیشه است. کوچر ، که تجربه گسترده ای در استارت آپ های فناوری دارد ، می گوید: “هاوارد مانند یک طراح نرم افزار عالی است ، کسی که به طراحی به عنوان تقویت عملکرد نگاه می کند. یک طراح نرم افزار می خواهد افراد را با کمترین کلیک به جایی برساند که می خواهند. هاوارد می خواهد شما را با کمترین درها و موانع به جایی برساند که می خواهید. او همچنین می داند که مکانهای خاصی وجود دارد که شما می خواهید مانعی برای تعیین آستانه و ایجاد اصطکاک کوچک وجود داشته باشد.”

پایداری

از طرف دیگر ، Backen تعریف را برمی گرداند. “اشتون کوچر و میلا کونیس دو نفر از باهوش ترین و کنجکاو ترین افرادی هستند که تا به حال با آنها کار کرده ایم. ما در مورد همه چیز از اندازه تیرها تا جزئیات مهاربندی متقاطع تا محل اتصال تخته های چوبی و بتن صحبت کردیم. این ها گفتگوهایی نیست که ما با هر مشتری داریم. آنها با ما ، به عنوان اعضای اصلی تیم طراحی ، در هر مرحله از این روند طولانی و پیچیده حضور داشتند.” او بر اصرار این زوج برای ایجاد خانه ای پایدار و پربار برای خود و دو فرزند خردسالشان ، وایت و دیمیتری تأکید می کند.

این خانه به طور کامل از انرژی خورشیدی استفاده می کند. پنل ها در بالای ایوان وسیع که در یک طرف ساختار اصلی کشیده شده است ، پنهان شده اند. در واقع ، پنل ها به میزان قابل توجهی بیشتر از نیاز ملک انرژی تولید می کنند. اگرچه قوانین قدیمی شهرداری مشارکت انرژی را تشویق نمی کند. وضعیتی که صاحبان خانه امیدوارند در آینده تغییر کند. اشتون و میلا نگران کیفیت خاک ، خلوص غذایی که می خورند و آبی که می نوشند هستند. آرمانهای پایداری و کشاورزی احیاکننده برای آنها فقط مفاهیم انتزاعی نیستند.

شیشه ها در این فضا تقریبا تا 6 متر ارتفاع دارند.

معماری داخلی

واژگان معماری تصفیه شده و پالت مواد ناهمگون ، سکوی پرشی برای کار طراح داخلی ویکی چارلز از Charles & Co بود ، که درست در زمان خروج از سمت خود به عنوان مدیر طراحی جهانی Soho House به پروژه پیوست. کونیس می گوید ما شیوه ای را که او پارچه ها ، الگوها ، بافت ها را ترکیب می کرد، دوست داشتیم.

هنگامی که ما این سفر را آغاز کردیم، میلا اولین فرزند خود را باردار بود. ما ماه ها به دنبال مواد و رنگ ها بودیم تا زبان بصری مناسب را بیابیم. چارلز به یاد می آورد که مکالمات ما فقط در مورد سرزمین و معماری نبود. بلکه درباره آینده خانواده آنها نیز بود. “با گذشت زمان، این طرح از زیبایی خانه سنتی مزرعه به چیزی مدرن تر تبدیل شد.”

چارلز علاوه بر میزهای جدید و تمیز و صندلی های راحت و فوق العاده راحت ، عناصری از خانه های قبلی مشتریان خود را در خود جای داده است. به ویژه مجموعه ای از صندلی های تخت نقره ای سفارشی که کوچر در سفر به هند سفارش داده است. و یک لوستر کریستالی 3 متری که کاملاً متضاد فرم های متواضع معماری و مصالح فرسوده بود.

چارلز به شوخی می گوید: “من این شغل را بدست آوردم زیرا قول داده بودم که می توانم خانه ای برای آن وسایل مهیج بسازم.ما فکر می کردیم خنده دار است که این چیز فوق العاده مجلل در یک انبار آویزان شود.”

همچنین کابین روستایی تیلور هیل را از اینجا ببینید.

این لوستر بلند در این سقف مرتفع جایگاه خود را به درستی پیدا کرده است.

روح اقامتگاه اشتون کوچر/ میلا کونیس همچنان با برنامه ریزی دقیق و توجه متعصبانه به جزئیات که صاحبان خانه و طراحان آنها از هر جنبه ای از پروژه استفاده کردند ، گره خورده است. اشتون کوچر در پایان می گوید: “برای احساس آرامش در یک فضا ، همه چیز باید مرتب باشد. اگر دنیای اطراف شما مرتب نیست، نظم دادن به مغز شما دشوار است. فقط وقتی در خانه خود هستیم ، جهان معنا پیدا می کند. “


منبع

Step Inside Ashton Kutcher and Mila Kunis’s Sustainable L.A. Farmhouse

Comments (2)

  1. Pingback: تور در داخل خانه ی روستایی کوهستانی تیلور هیل در نشویل - Sasar Zandi

  2. Pingback: چرا باید سریال That 70's Show را تماشا کنید - Sasar Zandi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *