نوسازی آش‍پزخانه ی یک صنعتگر؛ توازن مدرنیته و وسایل ناهمگون

چگونه یک خانه ییلاقی دهه 1920 را بازسازی می کنید و هنوز هم باعث احساس تازگی ، بی زمان بودن و مدرن بودن آن می شوید؟ این چالشی بود که کیتلین موری از Black Lacquer Design هنگام استخدام توسط یک زوج که می خواستند خانه خود را تغییر دهند، با آن روبرو شد. گرچه در ابتدا به زیبایی شناسی معاصر تر جذب شدند، اما کیتلین ترجیح داد اجازه دهد که معماری، طراحی را پیش برد.

آشپزخانه به طرز ویژه ای به یک نوسازی احتیاج داشت. ارتقایی که هم مدرن باشد و هم به جزئیات معماری احترام میگذاشت. با کابینت های سفارشی ، دیوارهای گرم و لوازم قدیمی اضافه شده. در ابتدا زن و شوهر یک آشپزخانه خنثی میخواستند. اما طراح ، که به خاطر پروژه های رنگارنگ و التقاطی معروف است، آنها را تشویق کرد که جسور باشند. کیتلین میگوید “من فکر می کنم شاید به دلیل همه گیری بود. اما طراحی های خنثی های و راحت روند رو به رشد داشته اند. بنابراین من فکر می کنم کار من بیرون پرید زیرا از آنچه که آن بیرون وجود دارد، متفاوت است.”

موقعیت سایت طراحی: Silver Lake, Los Angeles, California

قبل نوسازی: آشپزخانه دارای کابینت های تزئین شده، دیوار پشتی کاشی کاری شده و طراحی ناکارآمد بود.

طراح می گوید” آشپزخانه مثل انبار وسایل یک صنعتگر بود.” آشپزخانه اورجینال نبود. به احتمال زیاد 20 سال پیش بازسازی شده بود، و دارای کابینت و اپن ساده گرانیتی بود. او می گوید: “در خانه های تاریخی دشوار است که بگوییم نقشه اصلی چگونه بوده است. زیرا آشپزخانه ها مسیری طولانی ای را طی کرده اند.”

منبع الهام برای نوسازی

وقتی کیتلین یک پروژه را شروع می کند ، دوست دارد یک توتم پیدا کند ، “یک نقطه هدایت برای بقیه فضاها.” برای آشپزخانه و حمام ، آن توتم سنگ است. وی در حین رفتن به حیاط های سنگی ، انواع کوارتزها را به مالکان خانه نشان داد که تقریباً به سختی گرانیت هستند ، مانند سنگ مرمر خراشیده نمی شوند و دارای طیف وسیعی از الگوها و بافت طبیعی هستند. برای امکان ذخیره سازی بیشتر و “دور نشدن از سنگ” ، کیتلین قفسه های شناور از کوارتز ایجاد کرد و تاقچه ها را به پنجره های مرکزی موجود اضافه کرد.

مساحت : 12 متر مربع

پس از نوسازی: کیتلین از کابینت های ساده ی با قاب های برش خورده ی مدرن استفاده کرد.

متریال های اصلی

اپن : سنگ کوارتز

کابینت : سفارشی

میز کنسول : قدیمی

قفسه های شناور : پیش ساخته از Rejuvenation

کیتلین کمد نگهدارنده واشر و خشک کن را خراب کرد و یک کنسول توکار را جایگزین آن کرد. و به جای افزودن کابینت به کنار پنجره ها ، یک کمد و قفسه های برجسته ی کاربردی و تزئینی را در یک طرف اتاق ایجاد کرد.

بخش مورد علاقه : او می گوید: “من نحوه تعادل بین بوفه ی قدیمی و خطوط کابینت ها و لوازم خانگی مدرن را دوست داشتم. من فکر می کنم استفاده از چیزهای مربوط به دوره های قدیمی تر هنگام کار در یک خانه تاریخی همیشه مهم است. ” او همچنین قفسه های پسش ساخته را دوست دارد.

هزینه نهایی : 85 هزار دلار

منبع

Architectural Digest


بیشتر بخوانید

Comments (2)

  1. Pingback: خانه ی روستایی و پایدار اشتون کوچر و میلا کونیس در لس آنجلس - Sasar Zandi

  2. Pingback: این خانه خانوادگی در ملبورن دارای یک آشپزخانه نعناعی رنگ مدرن است - Sasar Zandi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *