شش ترند طراحی داخلی در سال 2021 که باید انتظارش را داشته باشید

سال 2020 سال مهمی برای طراحی داخلی بود. چرا که به دلیل همه گیری همه ما مدت زیادی را در خانه گذرانده ایم. با تبدیل شدن خانه های ما به مطب ها ، کلاس ها و سالن های ورزشی ، اهمیت فضا های زندگی ما بسیار افزایش یافت. نتیجه این شد که مردم می خواهند همه چیز را تغییر دهند ، بهتر کنند و حریم خصوصی ایجاد کنند. و این از طریق طرح کف باز محبوب بسیاری از ما ممکن نیست.

چه بخواهیم آن را بپذیریم و چه نخواهیم ، کووید-19 بر نحوه زندگی ما در خانه ها و شکل ظاهری آنها در کل سال 2021 یا احتمالاً طولانی تر تأثیر خواهد گذاشت.

فضای خارجی بر فضای داخلی تاثیر می گذارد

بیرون را به درون بیاوریم.

تأثیر طبیعت و فضای باز در طراحی داخلی مهمترین ترند سال 2021 خواهد بود. “من فکر می کنم به این دلیل است که امسال طبیعت به طور بی نظیری پناهگاه بزرگ ما و بزرگترین الهام تزئین بوده است. ” این را دنیل بلوندل سردبیر Apartment Therapy می گوید.

بنیان گذار Society Social می گوید “وسایل داخلی و خارجی که به نظر می رسد کاملاً مناسب هر دو فضا هستند ، در سال های آینده همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند.” همچنین اقلامی مثل وسایل حصیری محبوب تر شده و در فروشگاه های آنلاین بیشتری موجود میشوند. در این مقاله نحوه ی استایل کردن لوازم حصیری با سایر مبلمان خانه تان را آموزش داده ایم.

منحنی های لطیف

منحنی بزرگ، تاثیر بزرگ

مصرف کنندگان از اواسط سال 2020 شاهد تجدید حیات مبل های منحنی و صندلی های عاشقانه بودند. این مبلمان بی نظیر به یک اتاق نشیمن یا حتی یک دفتر کار خانگی حالت درام می بخشد. و با وجودش سریعا این فضاها را تغییر می دهد. این طراحی ها از شکل ها و الگوهای آرت دکو الهام گرفته اند.

اثاثیه گرد و سایر عناصر احساس وضوح ، دقت و طراوت را در یک فضا ایجاد می کنند. این ترند تقریباً پاریسی ، جایی که هنر با طراحی مطابقت دارد ، با خطوط تمیز ، خنثی، سبک و ویژگی های لطیف احساس می شود.

سایه های سبز پر طراوت

سبز شو

وقتی صحبت از مبلمان و لوازم جانبی می شود، پیش بینی میشود که در سال 2021 شاهد مقدار زیادی سبز زمردی خواهیم بود. یک رنگ به خصوص غنی ، زمردی به ارتفاع بهار ، خزه های عمیق ، جنگل های کاج و تجدید حیات.

علاوه بر همه اینها ، طبق داده های ColorReader EZ علاقه به رنگ سبز افزایش یافته است. ما قطعاً امسال تغییراتی در نگرش مردم نسبت به رنگ دیده ایم. این روزها افراد بیشتری تمایل دارند که به فضاهای خود رنگ اضافه کنند. این نتیجه خواستن ایجاد محیط مثبت به کمک رنگ است.

چیدمان منعطف آشپزخانه

استفاده ی بیشتر از قفسه و کمتر از کابینت

زیبایی شناسی فضای آشپزخانه های کاملا زیر و رو نشده است. در این محیط، طراحی متمایل به دارا بودن انعطاف پذیری بیشتر با استفاده از قفسه ها به جای کابینت ها است.

کسانی که از قبل آشپزخانه باز دارند ، احتمالاً با آنچه که دارند کار می کنند. آنها میتوانند برای ایجاد حریم خصوصی از درهایی فرانسوی با پرده استفاده کنند. راهروهای قوسی در حال تبدیل شدن به یکی دیگر از گزینه های رایج هستند. به ویژه برای کسانی که اصرار به حفظ یکپارچگی کف اصلی دارند.

الهام از کلاسیک ها

کلاسیک را فراموش نکن

همانطور که جذابیت سبک بوهو شروع به کمرنگ شدن می کند ، به نظر می رسد سبک کلاسیک شبه روستایی انگلیسی قرار است جایگزین آن شود ، که جویس داونینگ پیکنز از JDP Interiors آن را “بسیار بی انتها” می داند!

همچنین کاغذ دیواری طرح گل می تواند در فضاهای معاصر به زیبایی ترکیب شود. گل ها بی انتها ، طبیعی ، زیبا هستند و در بسیاری از سبک ها و رنگ ها قابل نمایش هستند. شما گلهایی را می ببینید که در هنر کاملاً به مصریان و در هر دوره تاریخ هنر باز می گردند. بنابراین، هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنید آنها به جایی می روند. این بازگشت جدید به سنت در سال 2021 ادامه خواهد یافت.

کیفیت بالاتر از کمیت

کیفیت فرای کمیت

سال 2021 ،سال برتری کیفیت بر کمیت است. ما در حال آموختن درسهایی از همبستگی و زندگی خویشتندارانه هستیم و استفاده از آنها را در مورد آنچه که برای محاصره شدن در خانه های خود انتخاب می کنیم، هستیم.

این ترند مربوط به طراحی رو به جلوی جزییات ، ساخت حرفه ای و افزودن جلوه های لوکس است. ما چیزهای کمتر اما بهتری را انتخاب می کنیم و قلبمان با تکه هایی با لمس هنری است که به دنیای طبیعی مثل جزئیات چوب و خیاطی با ظرافت اشاره می کنند. اکنون محیط خانه ما بیش از هر زمان دیگری مهم است. همه چیز در مورد افزودن لوکس های قابل قبول است.

ساده ترین راه برای این کار انتخاب منسوجاتی است که از نظر بافت غنی مانند مخمل باشند. این مبلمان شیک و راحت هستند ، دقیقاً همان چیزی است که اکثر ما امیدواریم که در2021 خود را آنگونه توصیف کنیم.


منبع

Eight Interior Design Trends We’ll See In 2021

Comments (2)

  1. Pingback: نوسازی آش‍پزخانه ی یک صنعتگر؛ توازن مدرنیته و وسایل ناهمگون - Sasar Zandi

  2. Pingback: دکور حصیری بازگشت شیکی دارد؛ ده روش برای استفاده از حصیر در خانه تان - Sasar Zandi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *