ایلان ماسک در یک خانه کوچک پیش ساخته در تگزاس زندگی می کند

ایلان ماسک یکی از ثروتمند ترین مردان جهان است. او به راحتی می تواند صدها میلیون دلار برای خرید هر خانه مجللی که می خواهد صرف کند. در عوض، ایلان ماسک در یک خانه کوچک پیش ساخته 50 هزار دلاری در بوکا چیکا، تگزاس سکونت دارد. جایی که دفتر مرکزی SpaceX واقع شده است. این در حالی است که رقیب او، جف بزوس، پنجمین خانه ی خود را در نیویورک خریداری کرده است.

دارایی خالص ایلان ماسک به نقل از فوربس 160.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود. وی ماه گذشته در توئیتی خبر سکونت فروتنانه خود را اعلام کرد. او نوشت : “خانه اصلی من به معنای واقعی کلمه یک خانه 50 هزار پوندی در بوکا چیکا است که از SpaceX اجاره کرده ام. یک جورهایی بسیار عالی است. ” اکنون ، گزارش اخیر وبلاگ  تسلاراتی و نیویورک پست نشان می دهد که این خانه واقعا یک خانه پیش ساخته تاشو است. این واحد توسط Boxabl ، یک شرکت استارتاپی خانه سازی ساخته شده است.

ایلان ماسک اکنون در یکی از این خانه های پیش ساخته ی کوچک زندگی می کند.


“Boxable Casita” که مدیرعامل تسلا در آن زندگی می کند یک واحد قابل حمل 6×6 است که فقط 36 متر مربع است. این واحد مانند یک آپارتمان استودیویی راه اندازی شده است. همچنین دارای آشپزخانه ، حمام ، اتاق نشیمن و اتاق خواب کاملاً مجهز است. اگرچه این هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، این شرکت یک ویدیوی تبلیغاتی که در ماه نوامبر انتشار داد. در این ویدئو اشاره کرد که یکی از کاستیاها برای یک “مشتری رده بالای ناشناس” نصب شده است.

تصویر از داخل خانه کوچک ایلان ماسک. شرکت سازنده ی این واحد این عکس را از خانه 37 متری ایلان ماسک منتشر کرده است.

ایلان ماسک تمام املاک خود را می فروشد!

اقدام این میلیاردر 50 ساله، بیش از یک سال پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد “تقریباً تمام دارایی های فیزیکی خود را می فروشد”. و “هیچ خانه ای نخواهد داشت”. ماسک از آن زمان به این وعده خود عمل کرده است. او بیشتر درارایی های خود در املاک و مستغلات را به فروش رسانده است. اخیراً، در ماه خرداد، ایلان ماسک در حالی که در خانه پیش ساخته اش مستقر شده، یکی از آخرین املاک خود با قیمت 37.5 میلیون دلار را که در سانفرانسیسکو واقع شده است، برای فروش گذاشته است. وی در توییت خود ضمن تأیید این خبر گفت ” خانه ای که فقط باید به یک خانواده بزرگ که در آنجا زندگی کنند، برسد. آنجا یک مکان خاص است.”

Comments (1)

  1. Pingback: جف بزوس پنجمین خانه خود را در نیویورک خریداری کرد - Sasar Zandi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *