داخل خانه اجاره ای جنیفر لوپز و بن افلک در کنار سواحل میامی

زوج سابق جنیفر لوپز و بن افلک به تازگی در این خانه اجاره ای در میامی ساکن شده اند.

از زمان بازگشت مجدد بهم در آوریل، جنیفر لوپز و بن افلک هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود نشان نمی دهند. اخیراً، نامزدان سابق عاشقانه دوباره به ساحل میامی رفته اند، جایی که یک عمارت مجلل در کنار سواحل را اجاره کردند که ماهانه 130،000 دلار هزینه دارد.

در داخل، دکوراسیون فوق العاده مدرن است.

پد بهشتی کامل مبله در سال 1925 ساخته شده و در سال 2015 بازسازی شده است و مساحت بسیار زیاد آن 940 متر مربع است و در بیش از نیم هکتار زمینی مشرف به خلیج بیسکاین قرار دارد. این اقامتگاه مدرن و کاملاً سفید دارای 11 اتاق خواب است -شامل یک سوئیت اصلی با کمد دیواری و بالکن خیره کننده (جایی که این زوج شایعه توسط پاپاراتزی ها مشاهده شده اند)- و همچنین در مجموع 15 حمام.

در طبقه پایین ، چندین قسمت نشیمن وسیع برای استراحت آشپزخانه های کاملاً مجهز با لوازم و ظروف ظرفشویی و دو ناهار خوری و همچنین فضاهای برای سرگرمی وجود دارد.

در حالی که مشخص نیست لوپز و افلک چه مدت قرار است اینجا بمانند. لوپز اولین خانه خود در فلوریدا را درست در نزدیکی جاده خرید. (او آن را در سال 2005 به قیمت 13.9 میلیون دلار فروخت.)

در حال حاضر، جنیفر لوپز همچنین دارای یک عمارت 32.5 میلیون دلاری در جزیره ستاره منحصر به فرد میامی است، که وی سال گذشته با نامزد سابق خود الکس رودریگز خرید. هنوز مشخص نیست چه کسی پس از جدایی آنها این مکان را می گیرد.


منبع

Architectural Digest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *