برند لوازم آرایشی جنیفر انیستون “LolaVie” این هفته راه اندازی می شود

به گزارش گاردین جنیفر انیستون قرار است روز چهارشنبه برند لوازم آرایشی و مراقبت پوستی خود، LolaVie (لولاوی) را راه اندازی کند. اما آیا ستاره Friends و The Morning Show می تواند در فضای زیبایی افراد مشهور اعتبار پیدا کند؟

محصولات برند لولاوی

رقابت شدید است و جنیفر انیستون تنها تازه وارد دنیای لوازم آرایشی نخواهد بود. شایعه شده است که آریانا گرانده، هیلی بیبر، کیم کارداشیان و هری استایلز، نیز قرار است راه ریحانا، جنیفر لوپز، کایلی جنر و آلیشیا کیز را در بازار مراقبت از پوست دنبال کنند.

در ابتدا حداقل، طرفداران از برند سلبریتی‌ها خرید می‌کنند. آلیسون مک نامارا ، بنیانگذار شرکت زیبایی مارا می‌گوید: “طرفداران هیلی بیبر، که خود در نیمه اول 20 سالگی است، بیشتر به خرید های هیلی و وضعیت ” دختر باحال ” او اهمیت می‌دهند تا به کارایی محصول.

اما این یک استراتژی بلند‌مدت نمی‌تواند باشد. راه رسیدن به سطوح بالای موفقیت همیشه مشخص نیست. جیل مانوف، سردبیر وب سایت زیبایی Glossy، می گوید: “تایید سلبریتی‌ها یک موهبت است: شما نمی‌توانید از آن مارک بسازید. بزرگترین چالش جنیفر انیستون برای برند لوازم آرایشی اش اعتبار او خواهد بود. انیستون به بزرگترین متخصصان پوست، پزشکان زیبایی دسترسی دارد. پوست او نتیجه برخی از محصولات بدون نسخه نیست. ” مانوف می‌گوید جنیفر انیستون از ارتباط با متخصص پوست سود می‌برد. فروش خود به عنوان متخصص یک چالش برای او است. “

مانوف می گوید اعتبار در دنیای زیبایی ناشی از بررسی های مستقل (اغلب “صادقانه”) محصولات آنلاین و رسانه های اجتماعی است. و افراد مشهور باید اطمینان حاصل کنند که طرفداران، طرفدار برند آنها هستند نه طرفدار خودشان.

مک نامارا می‌گوید ، طرفداران جنیفر انیستون “قدیمی‌تر از بیبر هستند، که این کار را بیشتر چالش برانگیز می‌کند زیرا محصولات او باید کار کنند. زنان در 40 سالگی مراقبت از پوست خوبی را می‌شناسند و می‌دانند چه زمانی کار می‌کند (و چه زمانی اینطور نیست). ” او می‌گوید که آنها به دنبال “محصولاتی هستند که نگرانی های پوستی را مانند چروک، افتادگی و پیری بهبود می‌بخشد”.

با این حال، یک چیز وجود دارد که جنیفر انیستون حتی قبل از راه اندازی نیز به آن رسیده است. مک نامارا می‌گوید: “مارک‌هایی که نام خود را به نام خود سلبریتی نمی‌گذارند قدرت ماندگاری بیشتری دارند.” چالش این است که لولاوی را جدا از افراد مشهور جنیفر انیستون بشناسانید. “از نظر طول ماندگاری‌اش، فقط زمان می‌تواند نشان بدهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *