خانه جف بزوس در واشنگتن؛ بزرگترین خانه واشنگتن

جف بزوس تنها بزرگترین و بهترین ها را دارد و این راهی است که می ماند. بنیانگذار آمازون و مالک واشنگتن پست در سال 2018، 23 میلیون دلار پول نقد برای موزه نساجی سابق در محله پرجنب و جوش Kalorama در واشنگتن دی سی اختصاص داده است. با هدف ساختن خانه ای که در حال حاضر رکورددار است (خانه جف بزوس، بزرگترین در واشنگتن به مساحت 2500 متر مربع است). حماسه بیشتر اینکخ هزینه بازسازی 12 میلیون دلار برنامه ریزی شده است.

به گزارش Architectural Digest پس از اتمام بازسازی ، ساختمان بزرگ جدید بزوس در واقع شامل دو ملک ، ساختمانهای تاریخی به نام پاپ و چوب، و دارای اتاقهای سرسام آور از جمله 11 اتاق خواب ، 25 حمام ، پنج اتاق نشیمن، پنج راه پله، سه آشپزخانه، دو کتابخانه، دو اتاق تمرین، دو آسانسور و یک سالن بزرگ رقص است. نقشه های بازسازی همچنین یک “اتاق باغ” جدید را نشان می دهد که به خانه چوب اضافه می شود.

از دیگر ویژگیهای قابل توجه خانه جف بزوس می توان به انبار بزرگ نوشیدنی، آشپزخانه خانوادگی و آسانسور اشاره کرد. همه فضاهای فوق در چهار طبقه وسیع پاپ قرار خواهد گرفت که به عنوان محل اقامت خانواده خواهد بود. خانه پاپ همچنین دارای چندین اتاق خواب و رختکن (یکی از آنها شومینه مخصوص خود را دارد)، و همچنین یک اتاق ورزش، اتاق تلویزیون و یک آشپزخانه خانوادگی برای سرویس دهی به اتاقهای دیگر در طبقه بالا خواهد بود.

خانه چوب در همسایگی، که از طریق یک پیاده رو به خانه پاپ متصل می شود، به عنوان محل سرگرمی بیرونی عمل می کند و امکانات رفاهی وسیع از جمله آشپزخانه پذیرایی، اتاق کت، محلی برای کباب کردن و اتاق تعویض لباس کارکنان و چند حمام متمرکز است. تالار بزرگ نیز در خانه چوب واقع خواهد شد و در 140 متر مربع، با بار مخصوص خود و گردشگاه بالکن، بدون شک در سالهای آینده میزبان بسیاری از مهمانی های عجیب و غریب خواهد بود.

حیاط پشتی خانه نیز به طرز شگفت انگیزی چشمگیر است: طبق نقشه ها، چشم انداز شامل دو چشمه، یک آلاچیق باغ و یک کلاه فرنگی، و همچنین مقدار زیادی سبزه و مسیرهای سنگی، یک حمام و سرایداری است. و به نظر می رسد که فضای سبز بیرونی کافی نبوده، اما در باغ بزرگ نیز یک باغ روی پشت بام وجود خواهد داشت که دارای وسایل روشنایی قدیمی و چشم انداز است. بزوس همچنین صاحب خانه هایی در بورلی هیلز ، ایالت واشنگتن ، تگزاس و نیویورک است. بزوس دارای پنج واحد در یک ساختمان بلند قدیمی در نیویورک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *