یک ماه دیگر تا اکسپو 2020 دبی : ” اتصال ذهن ها و ایجاد آینده “

عکس هوایی از غرفه مرکزی پاویون پایداری در اکسپو 2020 دبی. تصویر از Dany Eid

به گزارش آرک دیلی در فاصله کمتر از یک ماه تا افتتاح نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، در اول اکتبر، کمیته سازماندهی تصاویر به روز شده ای را برجسته کرده که غرفه های آماده و تکمیل شده را برجسته می کند. با حضور 191 کشور شرکت کننده ، این نمایشگاه به دنبال “کشف قدرت ارتباطات در شکل گیری جهان ما” است. نمایشگاه جهانی با نمایش معماری ، فرهنگ و نوآوری های الهام بخش ، در 170 سال گذشته ، سکوی پیشرو برای معرفی اختراعات و انقلاب های معماری بزرگ بوده است که بیشتر آنها دنیای امروز ما را شکل داده اند.

پاویون پویایی Alif. عکس از Suneesh Sudhakaran
غرفه فرصت Mission Impossible.

با موضوع “اتصال ذهن ها و ایجاد آینده” ، اکسپو 2020 دبی از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 ، پس از یک سال تأخیر به دلیل وضعیت کرونا در سراسر جهان ، اجرا می شود. واقع در جنوب دبی ، طرح اصلی نمایشگاه جهانی که توسط HOK طراحی شده است با محوریت Al Wasl Plaza ، توسط Adrian Smith + Gordon Gill ، بزرگترین گنبد بدون پشتیبانی جهان در تقاطع سه منطقه موضوعی نمایشگاه و غرفه های مربوط به آنها: غرفه پایداری “Terra” توسط گریمشاو، غرفه پویایی “Alif” توسط فاستر + شرکا، غرفه فرصت “Mission Impossible” توسط معماران AGi. مناطق متناسب با تم اکسپو، که بیش از 87 ساختمان دائمی جدید را در خود جای داده و میزبان آثار بیش از 136 کشور شرکت کننده است ، توسط معماران هاپکینز ایجاد شده است.

زون متناسب با تم اسکپو
پاویون ایرلند. نمایشگاه معماری دبی 2020
غرفه سوییس. عکس از Dany Eid

جدیدترین تصاویر فاش شده در زون تحرک، غرفه تکمیل شده استرالیا توسط دفتر bureau^proberts، غرفه فرانسه توسط Atelier Pérez Prado + Celnikier & Grabli با سقف بازتابنده، غرفه ایرلند با نمای ریتمیک توسط Ciarán O’Connor و غرفه استوانه ای روسیه که توسط Tchoban SPEECH طراحی شده است. علاوه بر این، در زون فرصت، غرفه سوئیس توسط OOS، پاویون انگلستان توسط Es Devlin و غرفه ایالات متحده توسط Woods Bagot مشاهده شده است.

پاویون بانوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *