معرفی 10 تا از گران قیمت ترین خانه های جهان

کاخ باکینگهام و میلیاردر هندی در این فهرست درخشان برجسته هستند. گران ترین خانه جهان در لندن است و جای تعجب نیست که این عمارت متعلق به ملکه انگلستان باشد! برچسب قیمت این قصر کمتر از 1 میلیارد دلار است. دومین خانه گران جهان در هند است و متعلق به موکش آمبانی است که عمارت 27 طبقه ای در تپه کامبالای بمبئی در سال 2010 با هزینه تقریبی بین 1 تا 2 میلیارد دلار ساخته شده است. از آنجا که کاخ باکینگهام املاک سلطنتی محسوب میشود، آنتیلیا آمبانی در واقع گران ترین خانه مسکونی خصوصی در جهان است.

ما لیستی از گران ترین خانه های جهان را تهیه کرده ایم. برخی از آنها بسیار بزرگ هستند، به طوری که مستحق پین کد مخصوص خود هستند. باور نمی کنید؟ در زیر به 10 مورد از گران ترین خانه های جهان که Architectural Digest انتخاب کرده، آمده اند.

1. کاخ باکینگهام | لندن، انگلستان

ملکه انگلیس ملکه املاک است. کاخ باکینگهام از نظر فنی یک ملک سلطنتی است و شامل 775 اتاق ، 188 اتاق پرسنل ، از جمله 52 اتاق خواب سلطنتی و مهمان ، 92 دفتر ، 78 حمام و 19 اتاق خواب است که این را نه تنها گران ترین محل اقامت جهان بلکه “جادارترین” مسکن جهان می کند.

فضای داخلی گران ترین عمارت جهان

2. آنتیلیا | بمبئی ، هند

خانه ثروتمندترین مرد هند، موکش آمبانی، آنتیلیا بیش از 37000 متر مربع در تپه های بمبئی کامبالا در یکی از گرانترین آدرسهای جهان-جاده آلتامونت واقع شده است. این ساختمان که توسط معماران پرکینز و ویل مستقر در شیکاگو طراحی شده و شرکت ساختمانی Leighton Holdings مستقر در استرالیا مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفته است، دارای 27 طبقه و دارای سقف های بسیار بلند است. هر طبقه معادل طبقه متوسط یک ساختمان دو طبقه است. در واقع آنتیلیا می تواند از زمین لرزه ای به بزرگی 8 ریشتر در مقیاس ریشتر جان سالم به در ببرد. گران ترین خانه هند همچنین دارای شش طبقه اختصاصی برای اتومبیل است.

گفته می شود این عمارت گران قیمت 1-2 میلیارد دلار ارزش دارد.

3. ویلا لئوپولدا | ساحل دآزور ، فرانسه

این ویلا گران ترین خانه در فرانسه می باش. دارای چندین صاحب برجسته از جمله Gianni و Marella Agnelli ، Izaak و Dorothy J. Killam ، و از سال 1987 ، لیلی صفرا بوده که ویلا را پس از مرگ همسرش به ارث برد. یک نیکوکار برزیلی و بیوه بانکدار لبنانی ویلیام صفرا، املاک 50 هکتاری او شامل یک گلخانه بزرگ، استخر، آشپزخانه در فضای باز، بالگرد و مهمانخانه است.

این خانه دارای فضای خارجی بی انتهاست. تصویر از ERIC ESTRADE

4. ویلا Les Cèdres | ریویرای فرانسه

ویلا Les Cèdres در ریویرای فرانسه – با قیمت فوق العاده 410 میلیون دلار – برای پادشاه مناسب است. احتمالاً به این دلیل که در سال 1830 برای پادشاه بلژیک ساخته شده است. این خانه 1640 متر مربعی دارای 14 اتاق خواب، یک استخر شنا به اندازه المپیک، یک کتابخانه با روکش چوب و 3000 کتاب در مورد گیاهان و طبیعت گرایی (شامل نسخه 1640 نسخه گیاهی گیاه شناسی)، حوضچه ای دست ساز با سوسن آمازونی است. بالشتک ها، مجسمه برنزی آتنا، اتاق رقص با لوستر، اسطبلی به اندازه کافی بزرگ برای 30 اسب ، اتاق نشیمن بزرگ، پرتره های قرن نوزدهم در قاب های تزئین شده و کارهای چوبی خیره کننده در سراسر خانه موجود است.

5. فور فیرفیلد پاند | ساگاپوناک ، نیویورک

این خانه 63 هکتاری متعلق به ایرا رنر ، صاحب گروه Renco Group ، سرمایه گذاری در تولید و ذوب خودرو است و دارای 29 اتاق خواب و نیروگاه مخصوص خود است. این عمارت همچنین دارای 39 حمام، زمین بسکتبال، سالن بولینگ، زمین اسکواش، زمین تنیس، سه استخر و یک اتاق ناهار خوری بزرگ است.

آیا باور می کنید که این خانه نیروگاه مخصوص به خود را دارد؟

6. املاک الیسون | وودساید ، کالیفرنیا

این ملک 23 هکتاری متعلق به لری الیسون، بنیانگذار اوراکل است. این مجموعه دارای 10 ساختمان، دریاچه، حوضچه ژاپنی و چایخانه است. اگرچه خرید جزیره لانایی از هاوایی در سال 2012 تاکنون بزرگترین سرمایه گذاری وی بوده است ، اما الیسون طی دو دهه گذشته تعدادی خرید موفق داشته است.

7. پلازو di Amore | بورلی هیلز ، کالیفرنیا

جف گرین، کارآفرین املاک و سیاستمدار آمریکایی، مالک این ویلای 5000 هزار متر مربعی به سبک مدیترانه ای بود. این ملک عظیم نه تنها دارای 12 اتاق خواب، 23 حمام، زمین تنیس، استخرهای شنا، تئاتر، آبشارها، تئاتر، استخرهای منعکس کننده و گاراژ است که می تواند 27 ماشین را در خود جای دهد. این ملک در سال 2017 با قیمت درخواست 129 میلیون دلار دوباره برای فروش ثبت شد.

8. Seven The Pinnacle | بیگ اسکای ، مونتانا

این خانه که بخشی از باشگاه عظیم Yellowstone ، یک جامعه خصوصی اسکی و گلف برای افراد ثروتمند است، متعلق به ادرا و تیم بلکسست است. این خانه دارای کف گرم، استخرهای متعدد، سالن بدنسازی، انبار شراب و آسانسور مخصوص اسکی است.

9. Xanadu 2.0 | مدینا ، واشنگتن

انتظار می رود یکی از ثروتمندترین مردان جهان در لیست افرادی که گران ترین خانه های جهان را دارند قرار بگیرد. جای تعجب نیست که خانه بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، در واشنگتن در لیست گرانترین خانه های جهان قرار گیرد. یک استخر در ساختمانی مجزا به مساحت 360 متر مربع واقع شده است. علاوه بر این ، خانه دارای یک کتابخانه 200 متر مربعی با سقف گنبد و دو قفسه کتاب مخفی است. همچنین می توان آثار هنری روی دیوارها را می توان تنها با یک دکمه تغییر داد.

10. باغ کاخ کنزینگتون | لندن

شماره 10 توسط فیلیپ هاردویک برای ساترلند هال ساترلند طراحی شد و اولین مستأجر مهندس عمران جیمز میدوز رندل بود که احتمالاً در اوایل سال 1852 ساکن شد و در سال 1856 در آنجا درگذشت. شاهزاده هایا از اردن در باغهای کاخ کنزینگتون اقامت دارد. این خانه دارای 12 اتاق خواب، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و پارکینگ برای 20 ماشین است.

این خانه دارای 12 اتاق خواب، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و پارکینگ برای 20 ماشین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *