جف بزوس پنجمین خانه خود را در نیویورک خریداری کرد

جنگ فضایی میلیاردرها در جو نیویورک در حال داغ شدن است. این در حالی است که اکنون رغیب جف بزوس، ایلان ماسک در یک خانه ی پیش ساخته در محوطه SpaceX زندگی میکند. جف بزوس، بنیانگذار آمازون، 23 میلیون دلار دیگر برای یک واحد در خیابان پنجم نیویورک – ساختمان قبل از جنگ در NoMad – هزینه کرد. او قبلاً بیش از 96 میلیون دلار املاک را در سال 2019 در نیویورک خریداری کرده بود. از جمله یک پنت هاوس 80 میلیون دلاری و دو واحد زیر آن به ارزش 16 میلیون دلار. همچنین جف بزوس صاحب بزرگترین خانه در واشنگتن دی سی است. از این لینک می‌توانید بزرگترین خانه‌ی واشنگتن دی سی که قبلا موزه بوده است و اکنون متعلق به جف بزوس است را مشاهده کنید.

واحد جدید جف بزوس

این واحد در یک ساختمان نئوگوتیک قرار دارد، که مشرف به میدان مدیسون اسکوئر است. در اصل در سال 1912 ساخته شد. اما از آن زمان به بعد مطابق با زندگی مدرن به روز شده است. این ساختمان دارای یک مرکز تناسب اندام با یک استودیوی یوگا مجاور ، اتاق بازی و اتاق بازی برای ساکنان جوان ، یک اتاق نمایش و یک اتاق جلسه با آشپزخانه پذیرایی است. این واحدها شامل فناوری خانه های هوشمند، همراه با جزئیات قابل تامل از جمله فرزکاری سفارشی در آشپزخانه ها ، کابینت چنار رنگ آمیزی شده ، و کفپوش سنگ مرمر و بلوط است. پنجره های بزرگ این ساختمان مناظر فوق العاده ای از میدان مدیسون اسکوئر و مرکز تجارت جهانی در مرکز شهر ارائه می دهد. به گفته نیویورک پست ، اقامت بزوس در این ساختمان ارزش ملک را افزایش می دهد.

جف بزوس با خرید این واحد 23 میلیون دلاری مجموع خرید املاکش در نیویورک را به 119 میلیون دلار رساند.

واحد جدید بزوس 386 متر مربع به عمارت وی در آسمان منطقه Flatiron اضافه می کند. با این خرید ، بزوس به طور رسمی صاحب پنج واحد در ساختمان از جمله پنت هاوس است. در مجموع واحد های بزوس بیش از 1858 متر مربع از فضای ساختمان را در بر می گیرد. این میلیاردر همچنین دارای املاک در ایالت واشنگتن ، تگزاس ، کالیفرنیا است. و مهمتر از همه، بزرگترین خانه در واشنگتن دی سی که قبلاً موزه بوده است. او بیش از 12 میلیون دلار صرف بازسازی خانه واشنگتن کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *