تور داخلی خانه ی روستایی کوهستانی تیلور هیل در نشویل

سه سال پیش، تیلور هیل ، مدل متولد کلرادو، در فکر خرید اولین آپارتمان خود در منهتن بود. سپس یک دیدار سرنوشت ساز برای دیدن یک دوست در نشویل همه چیز را تغییر داد. تیلور هیل می گوید “من می خواستم بگویم ، این دیگه کجاست؟ من آن را دوست داشتم. و من در آن زمان شروع به جستجوی خانه کردم.”

هیل پس از تحت تأثیر قرار گرفتن توسط خانه های دیگر در بازار ، وقتی وارد خانه ای شد که در نهایت وارد خانه ای شد که به خانه ی رویایی او تبدیل شد. -یک خانه چوبی با ظاهر روستایی از سال 1936 با شجره نامه غنی نشویل.

خانه تیلور هیل در خیابان و در گوشه‌ای سرسبز و پر از درخت 1.29 هکتار واقع شده است. با نخلستانهای بامبو ضخیم، خانه را از محله شلوغ جنوب، فقط چند بلوک دورتر محافظت می کند. با فضای باز فراوان و استخر سایه دار، این زمین سرسبز در یکی از سریع ترین شهرهای در حال توسعه کشور است.

در داخل، خانه 4 خوابه با مساحت 336 متر مربع، معماری گرم کوهستانی دارد که معماری رایج در محل تولد تیلور هیل را به یاد می‌آورد. او در مصاحبه با Architectural Digest توضیح می‌دهد: “این دلیلی است که من احساس می‌کردم به این خانه متصل شده‌ام. وقتی وارد اینجا شدم، فکر کردم اینجا شبیه خانه است.”

نشیمن ورودی

با ورود از درب ورودی رنگ قرمز، یک اتاق نشیمن دنج با دیوارهای چوبی و متریال نمایان، کف بلوط و شومینه ای احاطه شده با یک پوشش سنگی کنار هم قرار گرفته‌اند. تیلور هیل می‌گوید: “من آن را اتاق رالف لورن می‌نامم زیرا مرا به یاد خانه تلوراید رالف می اندازد. من هرگز آنجا نبوده‌ام، اما خیلی دوستش دارم.”

خریدهای جدید مانند صندلی های روکش‌دار کرکی از Pottery Barn و مبل چرم قهوه ای چسترفیلد توسط Sarreid mingle با ترکیبی از نمونه‌های دست دوم و دستبندهای خانوادگی. هیل می گوید: “چیزهایی از همه جا وجود دارد.” با این حال ، “همه آثار هنری از نشویل است. برخی از آثار توسط هنرمندان محلی و برخی از عتیقه فروشی‌ها هستند.” اکثریت فرش های مورد استفاده در خانه از South Loom است. یک شرکت فرش قدیمی در آستین که هیل در اینستاگرام پیدا کرده است.

قفسه‌های توکار خانه تیلور هیل را در کنار یک دیوار سنگی قرار داده‌اند. یک چیدمان عالی برای یک اتاق با الهام از خانه تلوراید رالف لورن.

وقتی صحبت از دکوراسیون او به میان می‌آید، تیلور هیل خیلی ادعا دارد. مبلمان مقرون به صرفه که از طریق جستجوهای گوگل پیدا می شوند، فضا را با میراث خانوادگی و عتیقه های باکیفیت به اشتراک می گذارند. منابع مبلمان او از RH تا Walmart متغیر است و پوست گوسفندهایی که او در خانه پراکنده می کند از Costco آمده است. هیل می‌گوید: “آنها چیزهای فوق العاده ای می‌سازند.” “شما مجبور نیستید یک میلیون دلار هزینه کنید تا همه چیز زیبا به نظر برسد، بنابراین من هم این کار را نکردم.”

او از طراح داخلی استفاده نکرد و ترجیح می داد از غرایز خودش و راهنمایی های مادرش جنیفر پیروی کند. هیل می‌گوید: “مادرم همیشه کارهای خانه های ما را از ریز تا درشت انجام داده است. من به وضوح به یاد دارم که از مدرسه به خانه می‌آمدم و مادر را با لباس های جین می‌دیدم که داشت کل خانه را به تنهایی نقاشی می‌کرد. من نحوه انجام این کار را از او آموختم. “

اتاق ناهار خوری

اتاق نشیمن که به اتاق ناهارخوری منتهی می‌شود، در ابتدا طراحی‌های تیلور هیل را به چالش کشید. “حدود یک سال خالی بود. من خیلی منتظر ماندم تا آن را بچینم. اما هنگامی که شروع به یافتن چیزها کردم، همه چیز به نوعی منفجر شد. و خیلی زود همه چیز تکمیل شد. “

تیرهای چوبی نمایان شده سقف، احساس هندسی را در اتاق ناهار خوری هیل ایجاد می‌کند. این اتاق دارای یک میز چوبی گرد به اندازه کافی بزرگ برای خانواده او است.

یکی از ماموریت‌های اصلی پیدا کردن یک میز گرد برای نشستن راحت اعضای خانواده وی، بود. “من عاشق یک میز گرد هستم زیرا همه می‌توانند یکدیگر را ببینند و هیچکس احساس نمی‌کند انتهای میز یا کنار گذاشته شده است. “

تیلور هیل در نهایت یک میز بلوط بازسازی شده جدید از یک فروشگاه لوازم خانگی در خارج از نشویل، خرید. او صندلی‌های ناهماهنگ را از فروشگاه عتیقه دوست‌داشتنی محلی Patina + Co نشویل برداشت و از مادرش خواست که آنها را با رنگ آبی نیمه شب رنگ‌آمیزی کند.

در جایی دیگر، چینی‌های درخت بید آبی مادربزرگ مرحوم هیل دو کابینت گوشه ای را پر کرده است. کابینت هایی که از حراج‌های خانگی خریده و سپس رنگ سفید به آنها زده. روی دیوارها، قاب‌های مسی، نقشه های اولیه خانه را که توسط معماران امضا شده است، احاطه کرده است. “وقتی آن‌ها را دیدم، فکر کردم، می‌دانید این‌ها کجا خوب به نظر می‌رسند؟ در اتاق ناهار‌خوری بزرگ من، با دیوارهای سفید.”

نشیمن اصلی

” سگ من عاشق دویدن روی این مبل است. بنابراین خراش‌هایی دارد، اما من فکر می کنم که این یعنی اینجا زندگی کرده‌ام. من کاناپه‌ای نمی خواهم که مثل بگویم آنجا ننشینید. “

برخلاف اتاق‌های سایه‌دار جلویی، چاله غول پیکر که داخلی‌ترین گوشه خانه را اشغال کرده است، انفجار آفتاب را فراهم می‌کند. تیلور هیل در مورد این اتاق می‌گوید: “اتاق نشیمن و غذاخوری تاریک و دنج هستند و سپس این فضای بزرگ و مدرن وجود دارد.” یک رنگ براق قفسه های داخلی را پوشانده است، پر از کتاب، لوازم جانبی و مجموعه فیل های او، که هیل می‌گوید حیوان روح او است.

یک کاناپه بزرگ RH فضای نشیمن را فراهم می‌کند. تیلور هیل می‌گوید: “این جایی است که ما فیلم می‌بینیم و پاتوق صبحگاهی داریم وقتی تمام خانواده من اینجا هستند. “نیمکت 4 در 3 متر است و مردم هنوز باید روی زمین بنشینند.”

طبقه ی بالا

صندوق جلوی تخت یک قطعه عتیقه از بازار فروش نشویل است.

در طبقه بالا، اتاق خواب اصلی یک تخت فلزی توسط Novogratz که تیلور هیل در Wayfair پیدا کرده است، دارد. تیلور هیل می‌گوید: “من اینجا را دوست دارم. من می‌خواستم این اتاق بسیار حس و حال کوهستانی باشد. از خواب بیدار می‌شوم و احساس می‌کنم در تعطیلات در کلبه چوبی هستم. ” میزهای کنار تخت‌خواب و فرش از یک حراج خانگی در اطراف شکار شده‌اند.

هنگام خروج از اتاق خواب اصلی، بازدیدکنندگان از حمامی راه راه مدرن سیاه و سفید و سپس، اتاق کمد هیل: که صورتی روشن است و حس زنانگی دارد عبور می‌کنند.

همچنین ببینید خانه ی روستایی میلا کونیس و اشتون کوچر در لس آنجلس.

تیلور هیل در مورد کمد خود می‌گوید: “این کل آپارتمان من در نیویورک است. این یک اتاق.”

تیلور هیل در مورد فضا می‌گوید: “این اتاق دخترانه است: به من یادآوری می‌کند که هر روز مشکی نپوشم. من اینجا می‌آیم و دوست دارم خوش بگذرانم.”

تیلور هیل می‌خواست کمد او شبیه یک فروشگاه باشد و همه چیز در معرض دید باشد. این بدان معناست که هیچ در و کشویی وجود ندارد. سارافون ها و لباس‌های شیک-هدایای مجلل از طراحان مد روز که او با آنها کار کرده است-در نزدیکی قفسه‌هایی آویزان شده که چکمه‌های کابوی و کیف‌های طراحان روی آن قرار دارد. اما جذابیت اصلی در دور تا دور اتاق است: نوار آویز جین‌های شخصی هیل ، جایی که ده‌ها جفت شلوار جین به جای میله‌های فلزی از شاخه های درخت آویزان شده است. هیل این چوب‌ها را در بازار ماهیانه نشویل یافته است.

مانند دیگر مدل های هم رده خود، تیلور هیل سفرهای زیادی انجام می‌دهد. این همه‌گیری کرونا بهانه بزرگی را برای گذراندن وقت و فرصت آشنایی با خانه جدیدبه ارمغان آورد. او می‌گوید: “بسیاری از مردم در برهه‌ای از زندگی خود از اینجا گذر کرده‌اند. من دوست دارم احساس کنم که بخشی از آن هستم. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *