خرید یک سینی مناسب – نکاتی که باید رعایت شود

چرا به یک سینی نیاز دارید؟ برای سرو نوشیدنی، جمع آوری نامه ها، مرتب کردن لوازم حمام. تقریبا هرجایی به کار می آیند .

سخت کوش ترین اکسسوری منزل شما چه چیزی است؟ احتمالش زیاد است که یک سینی باشد. چه برای تعارف کردن نوشیدنی به دوستانتان از آن استفاده کنید، چه بخواهید قاب عکس های کوچک تزئینی روی آن قرار دهید یا حتی نامه های پستی را از دم در جمع آوری کنید .

درست است که اولین استفاده ای که از سینی ها به ذهن می رسد، سرو کردن چای، قهوه و نوشیدنی های دیگر است. اما همچنین میتوانند برای مرتب به نظر رسیدن هر نوع شلختگی ای با ارزش ظاهر شوند .

امروزه بیشترین استفاده دکوراتیو از این عنصر روی میز های عسلی یا نشیمن هاست. جایی که به محل قرار گیری مجله ها، کتاب ها و ریموت کنترل ها بدل شده است .

اولین استفاده ای که از سینی ها به ذهن می رسد، سرو کردن چای، قهوه و نوشیدنی های دیگر است اما همچنین میتوانند برای مرتب به نظر رسیدن هر نوع شلختگی ای با ارزش ظاهر شوند.

همچنین، آنها به همان اندازه برای سازماندهی اکسسوری های روی سکوی حمام، جواهرات روی کمد، کلید ها و عینک آفتابی های روی کنسول بسیار کاربردی هستند. چرا که بلافاصله بهم ریختگی ها را سامان می دهند .

یک سینی همه چیز را درون یک قاب قرار می دهد. این باعث می شود وقتی میخواهید یک عنصر تزئینی داشته باشید، یک حالت بصری زیبا ایجاد شود .

نکاتی که باید در ذهن داشته باشید

متریال های برنجی، چوبی، حصیری و سنگ مرمر جنس های محبوب و قابل اعتماد سینی ها هستند .

سینی های بزرگتر بهتر است دسته دار باشند ولی در مورد سینی های کوچک ضرورتی ندارد .

معمولا شکل مستطیلی محبوب تر است اما دایره نیز زیبا است. بهتر است چند سینی با اشکال و اندازه های متفاوت در جاهای مختلف گذاشته شوند .

تصویر از dovecottageblog

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *